eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWciśnięty pedał hamulcaRe: Wciśnięty pedał hamulca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
    <m44v7i$m0d$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m45856$ukv$1@node2.news.atman.pl> <m4587c$m93$1@dont-email.me>
    <m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl> <m45pm2$h8h$1@node2.news.atman.pl>
    <n...@m...org> <m4b40o$tqn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <s...@n...istnieje>
    <m4dc6o$5ek$1@node2.news.atman.pl> <m4fiod$ak2$1@node2.news.atman.pl>
    <m4fk8p$c5k$2@node2.news.atman.pl> <m4g37r$ss7$1@node2.news.atman.pl>
    <m4g3h4$t9f$1@node2.news.atman.pl> <m4hpj2$ubn$1@node1.news.atman.pl>
    <1batn5zvq4zqp$.dlg@myjk.org> <m4i5np$c7n$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Wed, 19 Nov 2014 14:40:26 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
    X-Trace: 1416404430 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1665 83.12.187.189:58631
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549871
    [ ukryj nagłówki ]

    Wed, 19 Nov 2014 14:25:12 +0100, Axel

    >> Jeśli są dwa pasy przeznaczone do skrętu (a przecież są?), to można je
    >> zmienić z zachowaniem przepisów o zmianie pasa ruchu.
    > Zaraz... jeśli na rondzie są oba do skrętu, to w takim razie można jednak
    > jeździć w kółko zewnętrznym pasem?

    Przepraszam, moje "przejęzyczenie". Nie do *skrętu*, tylko do _zjazdu_ ze
    skrzyżowania. Można więc zająć lewy z lewego, jak i go zmienić w trakcie na
    prawy i zjechać na prawy -- z zachowaniem przepisów m.in. o zmianie pasa
    ruchu.

    Chyba że jest przepis nakazujący jazdę tym samym pasem przed, na
    skrzyżowaniu i po zjeździe. Ja w sumie trochę żałuję, że takiego nie ma, no
    ale jak się nie ma co się lubi... W związku z tym nasuwa się jednak
    pytanie, po co zmieniać pas?

    >> Jeśli jest inaczej, i
    >> jest to jakoś wykluczone lub w inny sposób zaznaczone, to możesz podać
    >> oczywiście należytą podstawę prawną.
    > To Shek twierdzi, że na rondzie, jak na zwykłym skrzyżowaniu,
    > skręt w lewo ma się odbywać wyłącznie z lewego pasa.

    Wszystkie skrzyżowania są zwykłe i do wszystkich manewrów zmiany kierunku
    należy stosować przepisy o zmianie kierunku. To Shrek twierdził. I ten
    element to nie jest jakaś popierdółka, tylko rzecz która pozwala szybciej i
    bezpieczniej się poruszać po drogach. W przeciwnym razie tego przepisu by
    nie było w PORD, czyż nie?

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: