  • Data: 2014-11-14 16:34:00
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > i pozostanie z wciśniętym
    > hamulcem do chwili ruszenia po zmianie świateł. I to na równej,
    > poziomej jezdni. (...)Ciekawe skąd taki
    > nawyk u wielu siedzących za kółkiem.

    Z buractwa. Czytam tu wiele teorii tlumaczacych takie zachowanie, ale w
    wiekszosci wypadkow jest to zwykle buractwo. Po prostu taki gosc ma w
    dupie innych i to, ze swieci komus w oczy. Taka sama kategoria ludzi, co
    swieca przeciwmglowymi przednimi w czasie deszczu, co majac wybor stana
    na prawym, zebys nie mogl skrecic na zielonej strzalce, co skrecajac
    swoim matizem robia manewr jakby prowadzili 18 kolowy zestaw 30 ton, co
    Cie nie wpusci, choc go to ani o milisekunde nie opozni, co bedzie sie
    wlókl lewym pasem obok jadacego z ta sama predkoscia na sasiednim pasie,
    albo na zielone reaguja czytaniem instrukcji jak ruszac, albo wjada na
    skrzyzowanie bez mozliwosci zjechania na swojej fazie swiatel itp itd.
    Uwazaja, ze sa sami na drodze, odrobina pomyslunku, ze mozna komus nie
    utrudniac zycia, przekracza ich mozliwosci intelektualno-spoleczne. I tyle.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa