  • 21. Data: 2012-02-06 17:01:54
    Temat: Re: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 16:59, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    >
    > Naprawde jest tak zle ?

    Niestety.

    > http://mapa.btsearch.pl/

    :)

    > Mozna sobie obejrzec mapy ... i wychodzi na to ze najwiecej stacji w
    > okolicy ma wlasnie Plus.

    Szczególnie tutaj:
    http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.14151704186214,21.
    14190101623535/z/14

    > Jakies konkretne wspolrzedne gdzie nie ma tego zasiegu ?

    To jest mniej więcej lokalizacja, o której pisał Maciek. Wojna
    z Plusem trwa od dawna i kto zostaje na placu boju?

    > Czy moze to pozwolenia, a za nimi nie stoja rzeczywiste stacje.

    A tego nie porównywałem - mapa jest oparta na bazie pozwoleń.

  • 22. Data: 2012-02-06 19:24:47
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > ja zauwazylem nastepujaca prawidlowosc: jesli play ma na jakims obszarze
    > zasieg, nawet bardzo slaby, to robi wszystko by utrzymac telefon
    > zalogowany do siebie (pewnie jakies prioryetety)
    >
    > w rezultacie gdyby telefon sie przelogowal do orange czy plusa pewnie
    > mozna by rozmawiac, a jak sie trzyma na jednej czy dwoch kreskach w
    > play, to nie da sie gadac, a dzwoniacy do play otrzymuje info telefon
    > poza zasiegiem

    Spostrzeżenie jak najbardziej słuszne. Dlatego też wskazanym jest
    zalogowanie "na sztywno" do Plusa lub Orange.

    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2012-02-06 19:28:36
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Zapraszam do mnie do firmy :) kolega zmienił z T-Mobile na Play i
    > wszsycy się z niego śmieją bo żeby zadzwonić musi wyjść z budynku a
    > T-Mobile działa bez problemu w nagłębszych zakamarkach firmy :) a takich
    > miejsc znam conajmniej kilka gdzie T-M działa bez problemu a reszta
    > leży. Za to Play ma fajną opcję z pakietem internetowym, WM też ma ale
    > sporo niższy.

    Ja poszedłem jeszcze dalej - żeby zapewnić 100% możliwość łączności mam
    dwusimowca - Play + T-Mobile. Ale naprawdę rzadko się zdarza, żeby
    któraś z kart traciła pole.

    --
    Grzexs

  • 24. Data: 2012-02-06 19:48:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Feb 2012 18:01:54 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > :)
    >
    > Szczególnie tutaj:
    > http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/52.14151704186214,21.
    14190101623535/z/14

    Niezla pustynia :-)

    Tak swoja droga - ten poludniowy nadajnik Ery - nie widze, ale na tej hali
    wszystko mozliwe. ten na polnocy widze - kawalek od znacznika jest maszt.
    Ale ten obok ? Moze ukryty w szopie, moze w tym slupie na srodku pola, a
    moze to na tym samym maszcie.

    No ale wrocmy do meritum - w odleglosci 2-3 km jest kilka nadajnikow Plusa.
    w otwartym terenie nie powinno byc klopotow z lacznoscia.

    A przesuncie sie kawalek na polnocny wschod, ulica Vogla - tam z kolei dwie
    stacje plusa, jedna orange i zadnej t-mobile. No chyba ze te plusiane to
    jakies wirtualne, bo ich cos nie widze :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-02-06 20:07:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Feb 2012 17:53:29 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Teoria spiskowa? ;) Nie, zdecydowanie nie. Jeżeli już miałbym jakąś
    > regularność zaobserwować to Plus był lepszy na trasach - wtedy.

    Bo ja wiem czy spiskowa ? Naturalnego rozwoju powiedzialbym :-)

    > LOL - to jest ta "jakość", zasięg i gwarancja pokrycia?

    No coz - zaladowali aparature na samochod i jezdzili.
    I jakos Play mial najmniej przerw. Albo najwiecej zaplacil za ulozenie
    trasy :-)

    J.

  • 26. Data: 2012-02-06 22:21:13
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    14190101623535/z/1
    > Niezla pustynia :-)

    To nie pustynia a zwykłe zadupie.
    Tam są pola uprawne, tory kolejowe do EC Siekierki, wał p.powodziowy, rzeka
    Wisła...
    Dla tych kilkudziesięciu domków i parunastu nowych dwukondygnacyjnych
    "apartamentowców" widocznie nie opłaca się wszystkim stawiać swoich masztów.
    Chociaż te anteny przyczepione do kominów powinny opędzić tamten rejon, więc
    może o przepustowość chodzi?

    --
    M.

  • 27. Data: 2012-02-07 08:50:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 20:48, J.F. pisze:

    14190101623535/z/14

    > Niezla pustynia :-)

    :)

> [...]
    > Ale ten obok ? Moze ukryty w szopie, moze w tym slupie na srodku pola, a

    Przyznam się, że się nie przyglądałem.

    > No ale wrocmy do meritum - w odleglosci 2-3 km jest kilka nadajnikow Plusa.
    > w otwartym terenie nie powinno byc klopotow z lacznoscia.

    Mnie nie pytaj - ja tylko stwierdzam, że o ile pogadać to się może i
    da, ale transmisji to już nie ma żadnej. W dzisiejszych czasach jednak
    jest wymagana.

    > A przesuncie sie kawalek na polnocny wschod, ulica Vogla - tam z kolei dwie
    > stacje plusa, jedna orange i zadnej t-mobile. No chyba ze te plusiane to
    > jakies wirtualne, bo ich cos nie widze :-)

    Jak pisałem wcześniej - dla mnie liczy się faktyczny zasięg
    i sprawne działanie, a nie teoretyczne mapki, czy opowieści
    (tu plusiane), że oczywiście wszystko jest w porządku tylko
    to klienta wina.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 28. Data: 2012-02-07 08:51:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 23:21, Maciek pisze:
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    14190101623535/z/1

    > To nie pustynia a zwykłe zadupie.

    Jakie to zadupie - to Ty chyba zadupia nie widziałeś :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 29. Data: 2012-02-07 08:56:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-06, o godz. 21:07:18
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No coz - zaladowali aparature na samochod i jezdzili.
    > I jakos Play mial najmniej przerw. Albo najwiecej zaplacil za ulozenie
    > trasy :-)

    Przy tym badaniu wtedy zwracałem na to uwagę. ;-) Tak dziwnie się
    złożyło że trasa w żaden sposób nie zahaczała o peryferia Warszawy
    gdzie problemy występują do dziś. Swoją drogą to nie mogę w UKE znaleźć
    obecnie wyników badań dla Warszawy. dla innych miast są:
    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
    s_cat_id=265&news_id=5418&layout=8&page=text
    O - jednak jest - w formie mapek:
    http://www.apps.uke.gov.pl/gmap/polska.html
    Miejsca pomiarów dziwnie nie obejmują obszarów na których są problemy z
    Playem a które wymieniłem wcześniej. Nie wiem jak w innych miastach ale
    w Warszawie to widać wyraźnie. ;-)

    Zdrówko

  • 30. Data: 2012-02-07 09:05:00
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-06, o godz. 16:31:37
    Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):

    > Fakt, ale Konstancina-Jeziorny.

    Nie tylko tam. Okolice Tesco na Kabatach to też loteria. Choć tam to
    loterią jest też często Orange.

    > Z Play-em jest różnie (ilość problemów jest największa w stosunku
    > do innych operatorów), ale nie wiem skąd opinia, że w metrze nie da
    > się rozmawiać.

    Z własnego codziennego doświadczenia. Z 3 sieci jakie używam najlepiej
    sprawuje się T-Mobile - ma zasięg na stacjach i w części tuneli. Orange
    - głownie na stacjach i często rwie. Play - ruletka mimo reklamy że mają
    zasięg wszędzie - także w tunelach. Plusa nie sprawdzałem.

    > Play może miał tanio, ale od jakiegoś czasu nie jest to prawdą.

    Może masz rację - nie przyglądam się ofercie bo nie planuję zmian. ;-)

    Zdrówko