  • Data: 2012-02-06 08:06:09
    Temat: Re: Ważność konta w T-mobile-tak-taku
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzexs nabazgrał(a):

    > Napisałem powyżej. Tak-tak ma lepsze warunki dla numerów przeznaczonych na
    > "odstawienie do długotrwałej rezerwy". Przy okazji chciałem sprawdzić
    > pewien aparat, że rzeczywiście ma simlocka na Erę/T-Mobile.
    > Numer do normalnych zastosowań oczywiście jak najbardziej przenoś.
    > Co prawda po likwidacji promocji "30 zł za 10 zł" oferta PlayFresh uległa
    > radykalnemu pogorszeniu, ale i tak jest najlepsza w pewnych
    > zastosowaniach - jeśli dzwonisz na numery w tej sieci i stacjonarne, to
    > nic go nie pobije. No i wewnętrzny roaming w Orange i Plusie daje
    > praktycznie 100% zasięg w kraju.

    Zapraszam do mnie do firmy :) kolega zmienił z T-Mobile na Play i wszsycy
    się z niego śmieją bo żeby zadzwonić musi wyjść z budynku a T-Mobile działa
    bez problemu w nagłębszych zakamarkach firmy :) a takich miejsc znam
    conajmniej kilka gdzie T-M działa bez problemu a reszta leży. Za to Play ma
    fajną opcję z pakietem internetowym, WM też ma ale sporo niższy.