  • 11. Data: 2012-02-17 11:29:24
    Temat: Re: Wawa - strefa płatnego parkowania
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-17 09:52, Chris pisze:
    > Maciek nabazgrał(a):

    > Ja zawsze się rozglądam czy jest parkomat :) jak jest znaczy uważać :)

    U nas na jednej ulicy już poza strefą p.p., na znaku "P" mieszkańcy dokleili "płatny
    10-20",
    i odtąd mają spokój i full miejsca :) Tylko na pytanie "a gdzie parkomat???"
    odpowiadają wymijająco :)

  • 12. Data: 2012-02-17 11:31:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-17 11:12, Kamil 'Model' pisze:

    > Hejka. Miesiąc temu też miałem podobną sytuację w Stolicy. Nie było znaku, że
    strefa płatnego parkowania

    Znaczy udało ci się znaleźć taką drogę do tego miejsca, na której nie było tego
    znaku?

  • 13. Data: 2012-02-17 12:41:38
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    > Znaczy udało ci się znaleźć taką drogę do tego miejsca, na której nie
    > było tego znaku?

    Skrzyżowanie przy jakimś moście, więc poprzednie znaki się odwołują. Za
    skrzyżowaniem znak parking (bez dopisku płatny) i parkingi. Ulicę dalej
    znak parking z dopiskiem płatny i parkometrami. Więc specjalnie nie
    szukałem...
    Nie byłem sam zresztą. Stało sporo samochodów z pozdrowieniami od
    zarządu dróg w Warszawie...
    Tylko jeden w takiej sytuacji zapłaci bez szemrania te 50PLN, a drugi

  • 14. Data: 2012-02-17 13:58:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil 'Model' <k...@g...pl> writes:

    > Skrzyżowanie przy jakimś moście, więc poprzednie znaki się odwołują.

    Znak "Teren zabudowany" też wg ciebie tylko do skrzyżowania działa?
    Kto ci prawko dał?

    MJ

  • 15. Data: 2012-02-17 14:25:37
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-17 13:58, Michal Jankowski pisze:

    > Znak "Teren zabudowany" też wg ciebie tylko do skrzyżowania działa?
    > Kto ci prawko dał?
    >
    > MJ
    Teren zabudowany to teraz zabudowany. Ale jak masz przed skrzyżowaniem
    parking, który jest zakończony znakiem "koniec parkingu płatnego" a za
    skrzyżowaniem kolejny parking ale oznaczony tylko znakiem D-18 to jakbyś
    zrozumiał to?? Dodatkowo brak wyraźnie oznaczonych parkometrów przy
    parkingu, stał tylko jeden i to na terenie CN Kopernik przy wjeździe na
    parking podziemny.
    Skoro zarząd dróg przez miesiąc się nie odezwał to znaczy, że moja
    reklamacja została uznana za stosowną. Czyli walą w chuja na całej linii...

  • 16. Data: 2012-02-17 14:33:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Feb 2012 14:25:37 +0100 osobnik zwany Kamil 'Model'
    wystukał:

> [...]
    > zrozumiał to?? Dodatkowo brak wyraźnie oznaczonych parkometrów przy
    > parkingu, stał tylko jeden i to na terenie CN Kopernik przy wjeździe na

    ale strefa jest dokładnie opisana w uchwale Rady Miasta:
    http://www.zdm.waw.pl/fileadmin/user_upload/parkowan
    ie/UchwalaSPPN.pdf

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2012-02-17 14:48:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil 'Model' <k...@g...pl> writes:

> [...]
    > jakbyś zrozumiał to?? Dodatkowo brak wyraźnie oznaczonych parkometrów
    > przy parkingu, stał tylko jeden i to na terenie CN Kopernik przy

    Strefa parkowania jest oznaczona znakami 'początek strefy' i 'koniec
    strefy'. Wszystkie parkingi przy drogach publicznych w strefie są
    płatne.

    W takim Krakowie w ogóle nie ma wewnątrz strefy przypomnień 'parking
    płatny'.

    A w tym konkretnym przypadku warto sprawdzić właściciela terenu, może
    to w ogóle nie jest teren drogi publicznej.

    MJ

  • 18. Data: 2012-02-17 14:49:09
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-17 14:33, masti pisze:
> [...]
    > wystukał:

    > ale strefa jest dokładnie opisana w uchwale Rady Miasta:

    Rozumie, że przed wyjazdem do każdego miasta w Polsce studiujesz uchwały
    rady miasta na temat strefy płatnego parkowania??

    Czemu tylko przy tym parkingu nie było oznaczenia, że płatny, a ulicę
    dalej już normalnie oznaczony "parking płatny"??
    O to mi właśnie chodzi i podobne pismo wysłałem do zarządu dróg, żeby mi
    to wyjaśnili i delikatnie mówiąc odpierdolili ode mnie i ni chuchu nie
    zobaczą moich 50PLN na swoim koncie

    Ale dobra koniec tych kłótni.

  • 19. Data: 2012-02-17 14:50:36
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-02-17 14:48, Michal Jankowski pisze:

    > A w tym konkretnym przypadku warto sprawdzić właściciela terenu, może
    > to w ogóle nie jest teren drogi publicznej.
    >
    > MJ

    Nie wiem czyj to teren i nie obchodzi mnie to. Bilecik za wycieraczką
    zostawił zarząd dróg miejskich w warszawie i do nich skierowałem swoje
    żale...

  • 20. Data: 2012-02-17 14:53:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 17 Feb 2012 14:49:09 +0100 osobnik zwany Kamil 'Model'
    wystukał:

    ie/UchwalaSPPN.pdf

    > Rozumie, że przed wyjazdem do każdego miasta w Polsce studiujesz uchwały
    > rady miasta na temat strefy płatnego parkowania??

    ja nie mówię, że to jest dobrze oznakowane. Tylko, żę jest jednak
    zdefiniowane.

    > Ale dobra koniec tych kłótni.

    ja tam się nie kłócę :)