  • 1. Data: 2011-08-22 18:36:22
    Temat: Wawa - S¸upsk
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    Witam szanownych grupowiczy,

    rozpatruje wlasnie rozne warianty w/w trasy. Podpowiedz kolegi brzmi -
    DK 7 do trojmiasta i potem z obwodnicy odbic na S¸upsk. W sumie
    najoczywistszy wybor. Postanowilem jednak posprawdzac alternatywy,
    zwlaszcza ze "7" chyba rozkopana?

    Z gory odrzucam jazde A1, bardziej skupilem sie na wytyczeniu trasy "na
    skos", niz polnoc, a potem zachod. Oszczednosc kilometrow nie za wielka
    z tego co widze, ale komfort jazdy moze okazac sie lepszy. Uwazacie ze
    jest sens zjezdzac z "glownego szlaku" i leciec "pod skos"? W oczy
    wpadly mi Chojnice, Bytow. Ma to sens?

    Wyjazd z Warszawy w srode w okolicach 10-11. Osobowka.

    pozdrawiam
    Barti

  • 2. Data: 2011-08-22 18:47:42
    Temat: Re: Wawa - S¸upsk
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-08-22 18:36, Barti pisze:

> [...]
    > wpadly mi Chojnice, Bytow. Ma to sens?
    >
    > Wyjazd z Warszawy w srode w okolicach 10-11. Osobowka.

    a moze totalnie inaczej przez torun i chojnice?

  • 3. Data: 2011-08-22 19:36:49
    Temat: Re: Wawa - Słupsk
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Barti napisał:
    > rozpatruje wlasnie rozne warianty w/w trasy. Podpowiedz kolegi brzmi -
    > DK 7 do trojmiasta i potem z obwodnicy odbic na Słupsk.

    IMO to nie jest dobry wybór. Nie wiem jak na DK7, ale mogą być tam prace
    przy budowie S7.
    W lipcu jechałem z Giżycka do Kołobrzegu, od Elbląga do Żukowa jechałem
    2,5h (Targeo podawało 1,5h). Korki przy wjeździe do Gdańska od strony
    Elbląga - budowa obwodnicy. Korki przy wyjeździe z Gdańska na Żukowo -
    rozbudowa węzła przy Obwodnicy Trójmiasta.
    Jeśli już koniecznie jedziesz przez Gdańsk to polecam trasę przez
    Żukowo, Kartuzy, Sierakowice i Czarną Dąbrówkę (DW211). Niewielki ruch,
    nawierzchnia może nie najlepsza ale da się jechać. :)

  • 4. Data: 2011-08-22 22:44:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uýytkownik "Barti" <b...@s...com.pl> napisa¸ w wiadomoćci
> [...]
    > Chojnice, Bytow. Ma to sens?
    >
    > Wyjazd z Warszawy w srode w okolicach 10-11. Osobowka.

    Jecha¸em w po¸owie czerwca: Warszawa, ToruÄ, ĺwiecie, Tuchola, Chojnice,
    Byt—w, S¸upsk. Do ĺwiecia spŤdzi¸em 3 godziny w korkach w zwiˆzku z
    remontami.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2011-08-23 07:24:41
    Od: k...@o...pl

    > Jecha¸em w po¸owie czerwca: Warszawa, ToruÄ, ĺwiecie, Tuchola, Chojnice,

    > Byt—w, S¸upsk. Do ĺwiecia spŤdzi¸em 3 godziny w korkach w zwiˆzku z

    > remontami.

    Ja bym jechal dokladnie ta trasa. Obwodnica trojmiejska bywa zatkana, z 3city
    do slupska tez bywa roznie. Podana wyzej trasa raz ze ladniejsza widokowo, dwa
    ze krotsza o jakies 50km. Uwazaj tylko na straz wiejska i fotoradary w
    okolicach Bytowa i Chojnic.
    kapec

  • 6. Data: 2011-08-23 07:34:27
    Od: k...@o...pl

    Albo jeszcze inaczej.
    Ze stolycy - Plonsk, Sierpc, Rypin, Golub Dobrzyn, Wabrzezno, Grudziadz,
    Warlubie, Zblewo, Koscierzyna, Bytow, Debnica Kaszubska, Slupsk.
    Stolyca-Grudziadz jechalem ostatnio na poczatku lipca, poza malym wahadlem w
    okolicach Sierpca i pozniej w Golubiu droga dosc szybka i dobra. Grudziadz
    Slupsk - jedzie sie szybko, drogi w miare dobre, ruch wakacyjny moze nieco
    spowalniac ze wzgledu na kapelusznikow ale to drobiazg.
    kapec

  • 7. Data: 2011-08-23 10:01:54
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-08-22 22:44, yabba pisze:

    > Jecha¸em w po¸owie czerwca: Warszawa, ToruÄ, ĺwiecie, Tuchola, Chojnice,
    > Byt—w, S¸upsk. Do ĺwiecia spŤdzi¸em 3 godziny w korkach w zwiˆzku z
    > remontami.

    otototo tez tak kombinowalem.
    czy ktos moze potwierdzic lub zaprzeczyc warunkom panujacym na trasie z
    Torunia do Swiecia opisanym przez yabbe?

  • 8. Data: 2011-08-23 10:06:01
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2011-08-23 07:34, k...@o...pl pisze:
> [...]
    > Slupsk - jedzie sie szybko, drogi w miare dobre, ruch wakacyjny moze nieco
    > spowalniac ze wzgledu na kapelusznikow ale to drobiazg.

    idealnie na skos ;) na ta traske gps musze dobrze zaprogramowac

  • 9. Data: 2011-08-23 10:13:06
    Od: k...@o...pl

    > czy ktos moze potwierdzic lub zaprzeczyc warunkom panujacym na trasie z

    > Torunia do Swiecia opisanym przez yabbe?

    Z torunia do swiecia nie ma napewno zadnych robot, jechalem tamtedy w sobote.
    Co najwyzej moze maly korek przy wezle w Luboniu bo podpinaja tam nitke A1. Co
    prawda "jedynka" na tym odcinku jest zawalona osobowkami wczasowiczow
    nadmorskich ale da sie przejechac.
    Ja jednak proponowalbym trase przez Grudziadz.
    kapec

  • 10. Data: 2011-08-23 11:13:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-22 18:47, Barti pisze:

    > a moze totalnie inaczej przez torun i chojnice?

    Do tego pamiˆtkowa fotka z wakacji murowana.

    A.