  • 1. Data: 2022-10-10 21:30:07
    Temat: Wawa - 8.20 za ON
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Przed chwilą na shellu.
    Do piątku przebije 9 zł...

    TG

  • 2. Data: 2022-10-12 01:17:42
    Temat: Re: Wawa - 8.20 za ON
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Przed chwilą na shellu.
    > Do piątku przebije 9 zł...

    Podziękuj ładnie 34% społeczeństwa a w szczególności Obajtkowi i PiS :)

    Tak wiem, 66% społeczeństwa uważa podobnie ale się kurwy nie zjednoczyły
    kiedyś i każdy głosował na swoje minimalne procenty (w tym na
    Kukiza/szmatę...15%). Generalnie nie wiem dlaczego sami sobie nasrali w
    portfele. Teraz cierp ale w przyszłości głosuj z rozumem :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2022-10-12 02:34:59
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > Kukiza/szmatę...15%). Generalnie nie wiem dlaczego sami sobie nasrali w
    > portfele. Teraz cierp ale w przyszłości głosuj z rozumem :]

    No ale ... jak ten ON taki drogi to może jednak .. prąd ? :-) Tera praca
    zdalna to sobie można wybyć za miasto, paneli FV nastawiać i po sprawie
    :-) Głosując na kogoś, dajesz mu przyzwolenie, wręcz nieograniczone
    pełnomocnictwo, by zamiast Ciebie decydował a także żerował na twojej pracy.

  • 4. Data: 2022-10-12 03:29:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.10.2022 o 02:34, ii pisze:

> [...]
    > :-) Głosując na kogoś, dajesz mu przyzwolenie, wręcz nieograniczone
    > pełnomocnictwo, by zamiast Ciebie decydował a także żerował na twojej

    Drogi, niepełnosprytny. Policz. Montujesz za 50kzł 10kW PV na dachu,
    który w 4 miesiące w roku jest skuteczny przez 6h w 100% (policzyłem ideał).

    Prąd obecnie kosztuje 0,7zł za kWh, czyli przy 10kW masz 7zł z godziny,
    czyli po 6 godzinach masz 42zł, bez odliczeń przesyłowej. Max z jednego
    megasłonecznego dnia przy 10kW to 50zł w idealnych warunkach z premią i
    chujwie z czym jeszcze. Zimą pizda a tak w sumie to 6 miesięcy cięgiem w
    roku jest ta pizda/obczajone.

    Wolę skubnąć dodatkowo jakiegoś kompa w naprawie, za 150zł/h i mam 100zł
    w kieszeni dziennie a za te pozostałe 50zł to se ten prąd kupię od
    energetyki a 50kzł zamiast na inwestycję w PV to mam na zakup diesla na
    10 lat :D

    Jprdl, jaki ten naród ciemny.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2022-10-12 07:00:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > megasłonecznego dnia przy 10kW to 50zł w idealnych warunkach z premią i
    > chujwie z czym jeszcze. Zimą pizda a tak w sumie to 6 miesięcy cięgiem w

    To sie liczy prościej. Z 10kWp masz rocznie niecałe 10MWh. Policzmy 10,
    policzmy 0,7PLN/kWh, albo na zaś 1PLN. Tak licząc zwróciłoby się w pięć
    lat. No ale serwis, mortyzacja techniczna, "opłata manipulacyjna" za
    dostarczanie i odberanie z sieci jeśli ktoś na starych zasadach (na
    nowych gorzej), więc raczej 10 lat, a wtedy pewnie będzie czas na
    wymianę instalacji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2022-10-12 09:25:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 07:00 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > dostarczanie i odberanie z sieci jeśli ktoś na starych zasadach (na
    > nowych gorzej), więc raczej 10 lat, a wtedy pewnie będzie czas na

    Podstaw do tego cenę za instalację - 2,5k/1kW, uwzględnij inflację,
    uwzględnij cenę ON 8 zł/l i przebieg elektryka 30kkm rocznie na prądzie ze
    swojej instalacji.
    Daj znać co Ci wyszło :-)

    TG

  • 7. Data: 2022-10-12 09:45:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Podstaw do tego cenę za instalację - 2,5k/1kW,

    Gdzie można zlecić założenie instalacji w tej cenie?

  • 8. Data: 2022-10-12 12:28:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 09:45 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Gdzie można zlecić założenie instalacji w tej cenie?

    Dobrze wiesz, że na "mieście" za tyle już dawno nie założysz.
    Shrek przyjął jakieś założenia do wyliczeń - to niech przyjmie moje,
    rzeczywiste.
    Co chwila ktoś mi udowadnia jakim głąbem jestem bo mam PV, PC i elektryka,
    podając jakieś ceny z dupy.

    TG

  • 9. Data: 2022-10-12 12:32:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Dobrze wiesz, że na "mieście" za tyle już dawno nie założysz.
    > Shrek przyjął jakieś założenia do wyliczeń - to niech przyjmie moje,
    > rzeczywiste.

    Ale jakie rzeczywiste jak podajesz dwa razy niższą cenę?

  • 10. Data: 2022-10-12 12:35:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 12:32 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Ale jakie rzeczywiste jak podajesz dwa razy niższą cenę?

    Podaję tyle ile zapłaciłem.