    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Watpliwosci dot. wymiany plynu hamulcowego
    Date: Sat, 22 Jan 2011 06:40:40 +0100

    W dniu 2011-01-22 06:34, G Nowak pisze:

    > Wtedy Niemiec tez z wielkiej litery ;)

    Racja

    > Wracajac do tematu po rozmowie ze znawca mam coraz wiecej watpliwosci.
    > Po ostatnich mrozach hamulce zrobily sie bardzo leniwe (cos jak wozidlo
    > dla emeryta) a i sprzeglo trzeba pare razy napompowac przed
    > "wajchowaniem". Objawy troche ustepuja w miare jazdy lecz po postoju
    > znow jest kiszka. Czy mozliwe by plyn (pewnie nie zmieniany od lat)
    > stracil swoje wlasciwosci przez niska temperature, czy szukac przyczyn
    > gdzies indziej?

    Najpierw wymien ten plyn, przy wysprzegliku jest odpowietrznik, to
    tamtedy wypompujesz plyn ze sprzegla. Co prawda to nie powod leniwosci
    hampli, ale zmienic nie zaszkodzi.
    Co do leniwosci hampli. Sprobuj tuz po starcie mocno zahamowac: rozgrzac
    je i zobacz czy to nie jest powod. Moze masz jakies kiepskie klocki,
    ktore po nocy wilgotnieja i trzeba je wysuszyc? Szczegolnie teraz, jak
    jest bardzo wilgotno. Sprawdz tylne tarcze, czy sa ladnie swiecace zywym
    metalem na calej szerokosci klocka. Tylne zaciski vw lubia miec swoje
    himery.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl