  • Data: 2011-05-09 09:16:24
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-09 08:21, Andrzej Ława pisze:

    > Choćbyś nie wiem jak pisał i tak pasażerowie samochodów nie będą nosić
    > _obowiązkowych_ kasków (pomijam rajdy i inne zdarzenia nietypowe).

    Przeczytaj jeszcze raz pierwsze zdanie i potem moją odpowiedź. Po czym
    przez 5s nic nie pisz tylko chwilę pomyśl. Wątpię abyś załapał, ale kto wie.

    > A ty ciągle kłamiesz - toż to jakiś nałóg!

    Coś Ci się zacięło?

    > Mylisz pojazd poprzedzający od pojazdu z boku, który nagle sobie skręca
    > (bo np. zaskoczyła go "dziura znikąd") i wyjeżdża przed inny pojazd.

    OMG, samochody omijają dziury skacząc z pasa na pas? Cholera to nawet w
    NFS ciężko wykonać.

    > Teleportować nie teleportują, ale mają tendencję do manewrowania na ślepo.

    No co Ty?

    > Przyganił kocioł garnkowi.

    To jeszcze wyjaśnij jak to jest możliwe, że stojący prosto samochód
    nagle skacze pół metra w bok - dokładnie tak napisałeś, bo nie wiem jak
    to możliwe w realnym świecie.

    > Pojeździj trochę motocyklem - wielu kierowców samochodów ma problem
    > inicjatora wątku (i zdaje się także twój): nie spodziewają się na drodze
    > pojazdów mniejszych od przeciętnego samochodu. Wczoraj np. widziałem
    > motocykl z "koszem" zepchnięty przez samochód do rowu - a motocykl z
    > koszem za chiny ludowe nie mógłby "przemykać" pomiędzy samochodami.

    A Ty dla odmiany pojeździj trochę samochodem, zrozumiesz gdzie jest
    prawdziwy problem.

    > Widać mało jeździsz. Albo TIRem ;->

    A może po prostu widzę co się dookoła dzieje.

    > Tak - mają jechać możliwie blisko prawej krawędzi.

    1. I tak zwykle robię, jednak nie odpowiadam za tego przede mną.
    2. Dlaczego motocykliści nie stosują się do tego przepisu?

    > Czego nie rozumiesz w określeniu "ostrzeżenie dla ciebie i _wszystkich_
    > z tyłu"?

    Nie rozumiem dlaczego mam włączać kierunkowskaz jeżeli widzę dziurę na
    drodze. Pomijam kwestię przepisów, które zupełnie nic o tym nie mówią.

    Tak nawiasem:
    Art. 33
    3. Kierującemu rowerem lub motorowerem zabrania się:

    *jazdy po jezdni obok innego uczestnika ruchu;*

    Rozumiem, że według Ciebie nie tyczy się to motocykli. Zresztą większość
    przepisów jak się okazuje nie obowiązuje motocykli a dokładniej
    motocykla, którym Ty się poruszasz (zakradając, że takowy posiadasz - w
    co mocno wątpię).

    A.