  • Data: 2011-04-29 18:00:27
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.04.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Właśnie zauważyłem - bardzo ładnie zrobiony filmik, ze stosownym
    > zachowaniem motocyklisty oraz stosownym zniekształceniem
    > rzeczywistości przez odpowiednio dobraną wysokość oraz obiektyw
    > (to się chyba nazywa kadrowanie ale jakby co, to niech mnie
    > ktoś poprawi). Do tego dochodzi odpowiednio dobrany dzień/pora
    > by próbować udowadniać jakieś tezy.

    Filmik akurat przypadkowo pasował, mniej/więcej, jak już AZ
    zauważył. Oczywiście

    > Nie trzeba być specjalnie odkrywczym, by się zorientować, że
    > ruch może trochę inaczej wyglądać z punktu siedzenia - znaczy
    > zza kierownicy różnych pojazdów. Problem się pojawia z poprawną
    > interpretacją obserwowanych zjawisk.

    Ale co z tą interpretacją nie tak? Jadąc motocyklem jestem po
    prostu w centrum tego zjawiska. Z kabiny auta gdzie na kolejnych
    światłach staję na n-tej pozycji niespecjalnie się to rzuca w oczy.
    Ale gdy się zdarzy że stanę pod światłami (a zdarza się bo
    "nałogowo" jeżdżę prawym), to zawsze jeśli tylko jest trochę
    miejsca do kolejnych, widzę wyścig do świateł.

    > Nakręć ten sam materiał w normalny dzień i kadrowaniem pokazującym
    > rzeczywistość, a nie punkt widzenia motocyklisty. Najlepsza w tym
    > jest obserwacja motocyklisty, że kierowcy samochodów "przysypiają".
    > Świetne.

    Ja sobie tylko czytam i czasem pisuję na grupę. W tym wątku akurat
    wyjątkowo często. Nie nagram niestety specjalnie dla Ciebie filmu
    aby uwiarygodnić jakąś moją wypowiedź. A czas startu aut spod
    świateł gdy jadę motocyklem jest mi zupełnie obojętny, męczy tylko
    gdy jadę autem, gdy z wciśniętym sprzęgłem czekam aż wreszcie ruszą.

    --
    kakmaratgmaildotcom