  • Data: 2011-04-30 18:38:01
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-29 14:00, Bartek Kacprzak wrote:
    > A zawsze udaje ci sie ominac dziure samochodem bez zminy pasa?
    > Jakies albo duze pasy macie, albo jakies male dziury sa u was.

    > Jezdze calkiem sporo samochodem i raczej nigdy mi sie nie zdazylo
    > jechac tak jak ty to opisujesz.

    Weż pod uwagę, że na sporej częsci dróg są np głeboko osadzone
    studzienki w na które nie mam ochoty wpadać, zatem w miarę możliwości je
    omijam. Ponadto, linie rozdzielające pasy nie są prowadzone prosto w
    nieskończoność lecz kierunek zmieniają czasem pod ostrym kątem. Samochód
    z natury porusza się łukami.

    Jeśli nie wierzysz, to pojedź za kimś i obserwuj jak zmienia się
    odległość do linii... zwłaszcza na łukach.

    > No chyba, ze ty jezdzisz jakims starym gratem, to wtedy zasugeruje
    > moze jakis remont zawieszenia? Moze ukladu kierowniczego.
    > Bo nawet nie chce myslec co u ciebie powoduje wezykowanie po jezdni...

    Proponuję abyś przestał zgadywać oraz bredzić.

    > ALe wiesz, ze przyslowiowa zyletka nie oznacza doslownej zyletki? Bo
    > mnie nie zdazylo sie wyprzedzac samochodu nie zachowujac odleglosci
    > minimum pol metra.

    Oh really ? :-) Na firmie kakmara widać jak przejeżdżka pomiedzy
    jadącymi samochodami ze znaczącą różnicą prędkości.. odległości między
    samochodami nie są

    > Nie mowimy oczywiscie o korku gdzie predkosci sa zerowe praktycznie.

    > I o tym jest wlasnie mowa, o gwaltownych manewrach puszek.

    > A tak sie wlasnie zkutym lbom w puszkach wydaje.

    Postawmy sprawę jasno, to motocyklista CHCE wyprzedzać, zatem to on jest
    zobowiązany zachować bezpieczny dystans i przewidywać zachowanie
    wyprzedzanego - ponieważ manewr wyprzedzania należy do grupy
    niebezpiecznych i wymaga szczególnej ostrożności.

    Podobnie jak ja jako kierowca samochodu staram się przewidzieć różne
    osobliwe zachowania innych uczestników w momencie gdy ich wyprzedzam -
    proste.

    > Gdyby babcia miala wasy...
    > A wydawaloby sie, ze ktos majacy w nicku "Yansa" bedzie mial wiecej
    > wyobrazni.

    Skoro przeszkadza CI wyznaczenie tego dystansu, to może oznaczać, że
    często podczas Twoich manewrów nie jest on zachowywany.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik