    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Date: Fri, 29 Apr 2011 10:51:44 +0000 (UTC)

    Dnia 28.04.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:
    > A tak, to Puławska w DC (częściowo jeszcze w Piasecznie)
    > - w zasadzie to zerowy ruch (dzień wolny?) i jakoś nie
    > widać tych 2/3 szaleńców na drodze itd.

    Każdy widzi co chce, a kamera rejestruje tylko niewielki wycinek
    sytuacji na drodze.
    Opisałem zjawisko, którego powszechność zauważyłem dopiero z
    motocykla. Zza kierownicy auta nie jest to aż tak widoczne.
    Na motocyklu, ze świateł rozpędzam się szybko, bo mogę ;) ale
    nie przekraczam jakoś specjalnie dopuszczalnej prędkości.
    Zwłaszcza w mieście na drogach z przejściami, światłami, nawet
    jeśli są 3 pasy w jedną stronę. Stojące auta, omijam, dojeżdżam
    do kolejnych świateł.
    Zawsze dojeżdżając do kolejnych świateł jestem wyprzedzany przez
    wszystkich którzy dali radę się wystarczająco rozpędzić, resztę
    widać w lusterkach. Dzieje się tak niezależnie czy któryś ma
    szanse zająć miejsce na linii, czy nie. Jedynym wyjątkiem jest
    sytuacja gdy kolejny etap korka kończy się zaraz za skrzyżowaniem.

    Taki styl jazdy jest co najmniej upierdliwy, zwłaszcza gdy jadąc
    rozsądniej dało by się często przejechać kilka kolejnych świateł
    bez zatrzymywania. Przejechało by też więcej aut, bo
    "przysypianie" pod światłami jest powszechne.

    --
    kakmaratgmaildotcom