  • Data: 2011-04-29 10:42:59
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2011 14:18, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Te zasadę widze stosujesz dość wybiórczo. Czy przejeżdzając pomiędzy
    > samochodami jadącymi/stojącymi w korku równiez zostawiasz po 1 metrze
    > odstępu od samochodu po lewej i prawej stronie ?

    Nie ja źle stosuję zasadę, tylko ty jej nie rozumiesz. Mówiąc w prost -
    kompletnie nie znasz podstawowych przepisów.

    1m to przepisowa minimalna odległość przy wyprzedzaniu _jednośladu_ (lub
    kolumny pieszych). A nie przy wyprzedzaniu _przez_ jednoślad.

    Niech zgadnę - na logice implikacja ciągle ci się myliła z równoważnością?

    [ciach]

    > Skoro skręcasz w lewo, to dlaczego nie zjedziesz do osi jezdni aby mógł
    > Cię ominąć/wyprzedzić po Twojej prawej stronie ?

    Znowu wychodzi z ciebie nieznajomość przepisów. Omijanie ma miejsce,
    kiedy jeden z obiektów jest nieruchomy.

    Była mowa o pojazdach poruszających się, więc byłoby to wyprzedzanie,
    czyli obowiązuje odległość 1m, czyli musisz zjechać na drugi pas. Nie ma
    drugiego pasa? To i tak nie wolno ci wyprzedzać, bo nie będzie 1m.