  • Data: 2011-04-28 17:35:24
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <t...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-04-28 17:06, AZ wrote:

    > Czy ja gdzies napisalem ze swiety jestem? Nie jestem, lamie przepisy i
    > wcale tego nie ukrywam. Natomiast tutaj latwo komus wypomniec ze jechal
    > niby 150 km/h Pulawska czy wyprzedzal na ciaglej. A pozniej sie tlumaczy
    > ze tak naprawde nie jechal 80/50 bo licznik bo cos tam bo cos tam.
    > Komiczne jest to wrecz.

    Nie wiem jak wygląda Puławska, ale podobnie dzieje się na Bora
    Komoroweskiego w Krakowie. 150 na tej drodze, gdzie ruch jest jednak nie
    mały a światła dość gęsto, uważam za przesadę.
    Wycie motocykli słychać z odległości 1km.

    > To jezdzisz za jakimis slabymi motocyklistami ktorzy nie daja rady na
    > kretej drodze i boja sie wody :-)

    To nie miejsce na przechwalanie się. To zależy od samochodu i od
    motocyklisty, z reguły to ja jednak wyprzedzam w tych warunkach.

    Nie chcę zaczynać flejma... ale samochód w zakrętach powinien być
    szybszy... dohamowanie lepsze... traci na przyśpieszaniu.

    Nie żeby to była wyrocznia, ale pięknie to widac na ostatniej szykanie :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=vXH9-oHQDzc
    Tutaj też widac, że samochód dogania motor w zakrętach...
    http://www.youtube.com/watch?v=5DoFEV0c1jc

    > No wlasnie wiec ciekawe ile w tym prawdy jest.

    Poszukaj i podklej bo temat dla Ciebie istotny.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik