    Date: Thu, 28 Apr 2011 13:55:36 +0200
    From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Warzywa znowu są wszędzie

    Andrzej Lawa wrote:

    > Kłamiesz.

    Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

    > Podstawa prawna twojego twierdzenia?

    PoRD. Manwer (wyprzedzania) możesz rozpocząć jeśli się upewnisz że go możesz
    bezpiecznie zakończyć. I jeśli się upewnisz że nikt z tych których zamierasz
    wyprzedzić (czyli cały korek) nie sygnalizuje manewru kolidującego z twoim
    wyprzedzaniem.

    > Bredzisz.

    Nie. Doucz się.

    > Masz jezdnię podzieloną na pasy. Jakim cudem można jechać jednocześnie
    > po tej jezdni i nie po wyznaczonej na niej pasach? Lewitacja?

    Ocho, kolejny któremu się wydaje, że jego motocykl wraz z drajwerem jest
    obiektem dwuwymiarowym (i ma zerową szerokość). Jak obrys twojego pojazdu
    zachodzi na więcej niż jeden pas to jedziesz nie po wyznaczonych pasach.

    > Jest bezpieczny. Udowodnij, że nie jest.

    Liczba otarć, urwanych lusterek, itd.

    > Jak chcesz się ośmieszać...

    Na razie to sam się ośmieszasz wymyślając brak przepisów które są, opowiadając o
    kupinych wyrokach itd...

    > Bo nadal żyją.

    Mylisz kierunek implikacji.

    \SK