  • Data: 2009-09-25 22:23:34
    Temat: Re: Warunki zastosowania monoblocku?
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Sep 2009, a...@p...pl wrote:
    | a mozesz jeszcze wytlumaczyc dlaczego wieksza czasza jest bardziej
    | "kierunkowa kątowo" i trzeba ja bardziej precyzyjnie ustawic niz
    | mniejsza?

    Uproszczę dla edukacji.

    Duza parabola, dluga ogniskowa.
    Tak jak z obiektywem, dlugoogniskowy - trzeba miec statyw,
    albo stabilną rękę, bo obraz bedzie rozmyty.

    -=-=-=-=-=-=-=-=-
    http://www.satlex.de/pl/beamwidth-params.html?diam=2
    &band=ku_band
    Średnica anteny (szerokość): 2 m
    Powierzchnia anteny: 3.14 m2
    Szerokość wiązki (3dB): 0.9 st.

    http://www.satlex.de/pl/beamwidth-params.html?diam=0
    .6&band=ku_band
    Średnica anteny (szerokość): 0.6 m
    Powierzchnia anteny: 0.28 m2
    Szerokość wiązki (3dB): 2.99 st.

    Duza parabola tez mocno tlumi wiazki boczne i ma ostra (smukłą)
    charakterystyke - trudno zrobic zeza.

    Pzdr.J.P.