  • Data: 2010-11-28 01:15:06
    Temat: Re: Wartość auta uszkodzonego a PCC
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-28 00:17, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 27 Nov 2010 23:59:38 +0100 osobnik zwany venioo
    > wystukał:

    > a jak złożysz to myślisz, że to coś zmienia?

    zmienia - ilosc wolnego czasu i stan portfela

    > nadal mają 5 (nie 3) lata na wezwanie.
    > i nadal to US ma udowodnić, że oszukiwałeś nie ty udowodnić, że oni.
    > a jak lubisz być ładowany to już Twój problem.

    Ja przykładowo podalem 3 lata, ja na nastepny dzien nie pamietam co
    wczoraj na obiad jadlem. A z tym udowadnianiem i domniemana niewinnoscia
    to tylko puste frazezy w naszych realiach. Nie udowodnia Ci, że
    oszukales. Powiedzą, że dziekują za wyjaśnienia i już jest OK. A co sie
    przejedziesz i nawkur... to Twoje. No chyba, ze lubisz...

    --
    venioo
    GG:198909