  • Data: 2013-07-02 00:10:02
    Temat: Re: Warto przeczytać.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2013 22:02, ToMasz pisze:

    > 5 lat temu kupiłem auto za 13 tyś, w ciągu 5 lat na remonty poszło 3
    > tyś. mam 13 letnie auto warte 4 tyś i dam go matce, nie sprzedam obcemu.
    > 18 lat temu moja matka kupiła nowe auto kosztujące ok 50 tyś (stare

    Meh, jak już jest licytacja...

    3 lata temu kupiłem starego złomka, Corsę B (wolnossący diesel) za 3
    tysiące. Wliczając prewencyjną wymianę paska rozrządu oraz dwa komplety
    opon wydałem na remonty i naprawy jakieś 3 tysiące. Rok temu jak
    patrzyłem w magiczną książeczkę PZU był wart jakieś 5500zł (ciekawe,
    skąd oni biorą te ceny, z sufitu? )

    Wygląda paskudnie, już parę razy trafiłem na karteczkę "kupię ten
    samochód" ale póki jeździ i się nie rozsypuje (dbam rękami zaufanego
    mechanika o hamulce i zawieszenie - włącznie z potężnym
    wzmocnieniem/wymianą rdzewiejących podłużnic w okolicy mocowania
    zawieszenia) na dojazdy dom-praca... czego mi więcej trzeba? A jak
    trzeba przewieźć jakiś cement albo zrobić wycieczkę 300-400km to też
    daje radę :)

    Samochodzik ma jakieś 20 lat i ledwie ;) ćwierć miliona kilometrów.

    Co wygrałem? ;)

    PS: znajomy podobną rocznikowo Corsę (benzynę) żony sprzedał jakiemuś
    starszemu panu, co ciągle nią jeździ. Kupił w to miejsce nieco
    większego, za to znacznie nowszego i bardziej wypasionego Forda. Ciągle
    coś się pieprzy...