  • Data: 2013-07-01 22:02:01
    Temat: Re: Warto przeczytać.
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm... 10 lat temu kupiłem 5 latka. Straciłem na nim 15 tys. + remonty.
    > 5 lat temu kupiłem 5 latka. Już straciłem 17 tys. + remonty.
    > Mam auto bite i rdzewiejące. Ciekawe czy oszczędziłbym na kasie i
    > nerwach ;-) gdybym wtedy (10 lat temu) dorzucił drugie 20 tyś.
    > Ciekawe... :-)

    5 lat temu kupiłem auto za 13 tyś, w ciągu 5 lat na remonty poszło 3
    tyś. mam 13 letnie auto warte 4 tyś i dam go matce, nie sprzedam obcemu.
    18 lat temu moja matka kupiła nowe auto kosztujące ok 50 tyś (stare
    złotówki były wtedy) ale zapłaciła 70 tyś bo wtedy była moda na leasing.
    nieważne. przez te lata przejechała zaledwie 200 tyś. płacąc fortunę za
    obowiązkowe przeglądy, obowiązkowe AC liczone od ceny bądź co bądź
    kosztownego auta, naprawy w serwisie bo auto niby na 6 letniej
    gwarancji. 2 pomalowane obcierki wyglądają jak poważne bicie, cena
    giełdowa auta to 1000zł, auto ledwo jeździ, wymaga remontów które
    wzmacniają konstrukcje. Chcesz się dalej licytować?
    ToMasz