  • 41. Data: 2014-05-28 15:28:40
    Temat: Re: Warto? Chinczyk [Android] z 512MB RAM i 512MB ROM
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5385de49$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > A ja tak, i tak prawdę mówiąc nigdy bym nie użył
    > urządzenia z Androidem do poważnych operacji.

    Do operacji na otwartym sercu.

    > Chyba jednak nie w tym rzecz, satelity (kilkanaście sztuk) były widoczne w
    urządzeniu w kilka sekund po jego włączeniu, natomiast
    > moduł GPS nie nawiązywał z nimi łączności.

    Nowsze są lepsze od starych. I stale ich przybywa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2014-05-28 15:49:18
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5385de49$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > Do operacji na otwartym sercu.

    Też, ale raczej miałem na myśli operacje bankowe itp.

    > Nowsze są lepsze od starych. I stale ich przybywa.

    Nie powiem nie, być może autentycznie przybyło wczoraj w nocy nowych
    satelitów i teleefon nie ma już problemu aby pobierać z nich dane. Jakaś
    przyczyna musi przecież być. :-)

  • 43. Data: 2014-05-28 16:02:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 5385b0ef$0$2377$6...@n...neostrada.pl

    > U mnie CoPilot biegał, nie chodził. ;) Drenował akumulator i CPU.
    > Stale ściągał jakieś informacje -- diabli wiedzą, jakie.

    Co kraj to obyczaj, co telefon to inne problemy...
    A nie szło go odciąć od netu? Przecież CoPilot pracuje w trybie offline..

    > -=-
    >
    > IMO nie masz racji co do tego, że PanoramaFirm nie umie
    > złapać nowej orientacji po zmianie trasy, ale za mało
    > testuję, aby coś powiedzieć na ten temat. Dla mnie
    > nawigacje to ogólnie pomysł poroniony -- dobry do
    > zabawy w domu, nie w trasie. :)

    Też dobrze nie przetestowałem - chyba ze trzy razy na dojeździe do
    pobliskiego miasta, czyli trzy razy po 15 km i trasa powrotna. Na tym
    dystansie nie jest w stanie skorygować trasy, ciągle każe zawraca na tą
    którą wyznaczył na początku.

    Jak to nawigacja w domu? Z takim CoPilotem jako nawigacją podejmuje sie
    pojechać wszędzie. Panorama Firm też ma potencjał, tylko wyeliminować
    wyeliminować tą wadę którą wymieniłem i jakością będzie dorównywać
    komercyjnym programom.

    P.S. jeżeli byś chciał cos czym można przeglądać w domu różne mapy, to
    polecam program Oruxmaps. Cała masa map do wyboru, są nawet takie bardzo
    dokładne:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.or
    ux.oruxmaps&hl=pl

  • 44. Data: 2014-05-28 16:03:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości
    "J.F." 1vdxl42bclrj4$....@4...net

    >Czym (jakim programem) dzielić ekran?

    Nie wiem, ale nowe samsungi tak maja.
    Tylko glupio jakos i dzielenie dostepne dla kilkunastu programow
    raptem.

    >Wielozadaniowy to on jest wg mnie od dawna.
    >Ace (Android 2.x) zapisywał ślad GPS dwiema
    >aplikacjami naraz a z netowgo radia sączyła
    >się muzyka; i telefon GSM nasłuchiwał, i VoIPy
    >nasłuchiwały; pogodynki zbierały informacje meteo...

    Tylko zadnej mozliwosci sterowania tym - co ma dzialac, co nie ma.

    No i moj stary SE, mimo ze zadnych aspiracji do smartfona nie mial, to
    trekbuddy rejestrowal, muzyczka grala, a ja sobie sms-y pisalem ...

    >Dla mnie Android jest wielozadaniowy od dawna.

    Ale co innego slyszec dwie nawigacje, a co innego slyszec i widziec
    :-)
    Albo np przepisac do programu bankowego haslo z sms ...

    J.

  • 45. Data: 2014-05-28 17:50:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5385e956$0$2229$6...@n...neostrada.pl

    > Też, ale raczej miałem na myśli operacje bankowe itp.

    IMO -- mały ekran. Poza tym -- raczej unikałbym
    procesorów PeCetowych.

    I co to są te operacje? Zlecanie przelewów przez
    jusera czy praca banku? ;) Do tej ostatniej
    czynności raczej nie tylko ekran jest za mały.

    > Nie powiem nie, być może autentycznie przybyło wczoraj w nocy nowych satelitów i
    teleefon nie ma już problemu aby pobierać z nich
    > dane. Jakaś przyczyna musi przecież być. :-)

    Jedną z przyczyn jest konstelacja. Inną -- elewacja_budynków. ;)

    Z moich obserwacji wynika, że w tym roku przybyły nowe satelity.
    Nie oznacza to fizycznego przybycia -- mogły zostać uruchomione
    czy udostępnione gawiedzi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2014-05-28 17:57:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5385ecab$0$2245$6...@n...neostrada.pl

    > Nie wiem, ale nowe samsungi tak maja.
    > Tylko glupio jakos i dzielenie dostepne dla kilkunastu programow raptem.

    Tak ,,podzielić'' to i ja potrafię.

    > Tylko zadnej mozliwosci sterowania tym - co ma dzialac, co nie ma.

    Łoj... Marudzisz... Steruję -- włączam zapis GPS lub wyłączam.
    Takoż z nagrywaniem otoczenia za pomocą mikrofonu. Gdy nie
    nagrywam -- mogę słuchać radia i to tej stacji, którą wybiorę.

> [...]
    > pisalem ...

    > Ale co innego slyszec dwie nawigacje, a co innego slyszec i widziec :-)

    Trzeba by podzielić ekran.

    > Albo np przepisac do programu bankowego haslo z sms ...

    Są gotowe aplikacje czytające hasła -- ponoć
    nawet wstawiające gdzie trzeba. :) IMO nie ma
    potrzeby wpisywania hasła idącego za pomocą SMS.
    Te hasła są IMO potrzebne do współpracy z ,,komputerem''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 47. Data: 2014-05-28 18:00:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5385ec6b$0$2376$6...@n...neostrada.pl

    > Co kraj to obyczaj, co telefon to inne problemy...
    > A nie szło go odciąć od netu? Przecież CoPilot pracuje w trybie offline..

    Szło, ale nie zmniejszało to obciążenia CPU.

    > Jak to nawigacja w domu?

    Zabawka.

    > P.S. jeżeli byś chciał cos czym można przeglądać w domu różne mapy, to polecam
    program Oruxmaps. Cała masa map do wyboru, są nawet
> [...]

    Nie układa kafelków? ;) Bo kafelkowate żrą flaszki niemiłosiernie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2014-05-28 18:13:06
    Od: "K.J." <k...@g...com>

    On 05/26/2014 09:06 AM, Darek wrote:
> [...]
    > pokladzie z mozliwoscia rozszerzenia pamieci o karte mSD.
    >
    > Pytanie jest nastepujace: czy warto kupic cos takiego do
    > zabaw/testow/dzwonienia?
    >
    > Czy 512MB ROM wystarczy? Zastosowanie: testowanie aplikacji, nawigacja itp.
    >
    > Procek: MediaTek MT6572M (2 rdzenie, 1.00 GHz, Cortex A7) + Mali-400
    >
    > Zastanawiam sie nad Gloclever 400; nowy model, 4 jajka, 512MB RAM / 4GB ROM.
    > Nie wiem jak mozna nie wlozyc do nowego modelu 1GB RAM. W ogole tego typu
    > "klasa" telefonow ma maksymalnie 512MB RAM. Swoja droga... nowy model
    > Goclever [350] (04/2014r.) ma... 256MB RAM i .. 256MB ROM.

    czytaj moj ostatni watek na pl.misc.telefonia.gsm

    tytul: "zobaczcie jak ludzie sa naiwni"

    512MB to jest nic (android bedzie dzialal fatalnie, zaciecia, itd)
    zupelne minimum to 2GB RAM

  • 49. Data: 2014-05-28 18:15:14
    Od: "K.J." <k...@g...com>

    On 05/28/2014 06:13 PM, K.J. wrote:

    > czytaj moj ostatni watek na pl.misc.telefonia.gsm
    >
    > tytul: "zobaczcie jak ludzie sa naiwni"
    >
    > 512MB to jest nic (android bedzie dzialal fatalnie, zaciecia, itd)
    > zupelne minimum to 2GB RAM

    i co fajne LPDDR2 2GB mozna juz kupic za 25 USD czyli okolo 75zl

    http://www.digikey.com/product-search/en?x=14&y=18&l
    ang=en&site=us&KeyWords=LPDDR2

  • 50. Data: 2014-05-28 18:17:59
    Od: "K.J." <k...@g...com>

    On 05/26/2014 06:09 PM, ToMasz wrote:

    > nie!

    > To złom. wybierz coś na 6582 z jednym mega ramu
    > wpisz w ebaya "w450" - to minimum. jak nie zapłacisz watu, to kupisz za
    > 300zł
    >
    > ToMasz

    zle radzisz, zupelne minimum to 2GB RAM