    Date: Tue, 27 May 2014 14:35:00 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Warto? Chinczyk [Android] z 512MB RAM i 512MB ROM

    W dniu 2014-05-26 20:40, J.F pisze:

    > Ile ramu trzeba, aby Osmand wyliczal trase offline w czasie sekund ?
    >
    > A ile ram trzeba aby chodzil wyraznie zle/wolniej ?
    >
    > J.

    Nie wiem, nie mierzyłem dokładnie. Poprzedni telefon - jednordzeniowy
    proocesor 1Ghz - 512MB RAMu. Włączony dualsim ( w tym Areo2), GPS, no i
    Osmand. Jedno że ta nawigacja miała duże problemy z przeliczaniem trasy
    to także od czasu do czasu pokazywał sie komunikat o braku pamięci
    operacyjnej. Yanosik chodził trochę lepiej, ale też miał duże
    opóźnienia. Za to nie wiedzieć czemu program CoPilot, na którego
    niektórzy tu jna grupie narzekają chodził jak błyskawica, nie mam
    żadnych uwag krytycznych pod jego adrresem jeżeli chodzi o płynnoś
    działania czy zużycia baterii.
    Teraz mój telefon to 4rdzenie, 1,2Ghz - 1GB RAMu, włączone wszystko to
    co w poprzednim - OsmAnd śmiga jak Mig29;-) , żadnych spowolnień, czy
    komunikatów o braku pamięci.

    Ile RAMu trzeba aby chodził wolniej? - Nie wiem. Mam również tablet -
    procek jeden rdzeń, 1Ghz, 512MB RAMu, różnica miedzy nim a poprzednim
    telefonem to jeden slot na karty SIM i Android w wersji 2.2, w telefonie
    był w wersji 4.0, oczywiście w tablecie OsmAnd chodzi płynnie.