  • 1. Data: 2010-10-26 14:23:30
    Temat: Warszawa, strefa płatnego parkowania
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Witam!

    Gdzie znajdę aktualną mapkę pokazująca strefę płatnego parkowania w
    Warszawie?

  • 2. Data: 2010-10-26 15:25:46
    Temat: Re: Warszawa, strefa płatnego parkowania
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 14:23:30 +0200 osobnik zwany Jacek
    wystukał:

    http://www.zdm.waw.pl/parkowanie.html

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-10-26 15:43:11
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    W dniu 2010-10-26 15:25, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 14:23:30 +0200 osobnik zwany Jacek
    > wystukał:

    > http://www.zdm.waw.pl/parkowanie.html

    Nie widze mapy.

  • 4. Data: 2010-10-26 15:46:27
    Od: "p...@o...eu" <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-26 15:43, Jacek pisze:

    > Nie widze mapy.

    Heh... Jest o jeden klik dalej:
    http://www.zdm.waw.pl/parkowanie/strefa-platnego-par
    kowania-i-biura-obslugi-klienta.html
    pwz

  • 5. Data: 2010-10-26 15:58:42
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-26 15:46:27 p...@o...eu

    > Heh... Jest o jeden klik dalej:

    Zaraz usłyszysz, że "za mało dokładna ta mapa"!...

    --
    Pozdor Myjk

  • 6. Data: 2010-10-27 09:37:40
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    W dniu 2010-10-26 15:58, Myjk pisze:
    > 2010-10-26 15:46:27 p...@o...eu

    > Zaraz usłyszysz, że "za mało dokładna ta mapa"!...

    no bo za malo dokladna.
    Warszawa na 8 centymetrach wysokosci

  • 7. Data: 2010-10-27 10:00:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Oct 2010 09:37:40 +0200 osobnik zwany Jacek
    wystukał:

    http://lmgtfy.com/?q=warszawa+strefa+p%C5%82atnego+p
    arkowania+mapa

  • 8. Data: 2010-10-27 20:11:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek w <news:ia8ks0$fh$1@node1.news.atman.pl>:

    > no bo za malo dokladna.
    > Warszawa na 8 centymetrach wysokosci

    Wystarczy, żeby wiedzieć gdzie spodziewać się odpowiedniego znaku...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]