  • Data: 2010-01-28 11:47:27
    Temat: Re: Warszawa - Olsztyn
    Od: "eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k...@c...fuw.edu.pl...

    > E? Chyba ze doliczasz dojazd na stacje, bo pociag jedzie ponizej 4
    > godzin (inna rzecz, ze przy takiej pogodzie pewnie sie spozni).

    Niestety. Żeby być na 10.00 w Olsztynie musze wyjechać o 4:55 jakimś
    kombinowanym połączeniem TLK + przesiadka na coś tam jeszcze, które wg
    rozkładu zajmuje 4h 12 min + niemal pewne spóźnienie i właśnie dojazd na
    dworzec.

    > Wyglada jak wyglada - swiezy opad, nawet dosc niezle rozjezdzony,
    > sporo czarnego widac. Ja bym sie bardziej martwil, ze moze dosypac...

    No właśnie. Niby prognozy były w miarę OK ale teraz widzę, że się
    pogarszają.

    > W kazdym razie, jechac mozna, ale licz sie z tym, ze powoli.

    To jasne. Wystarczy jechać 60-70 i spokojnie będę szybciej na miejscu o
    powrocie nie wspominając. O ile nie dosypie ...