  • Data: 2013-02-18 13:56:07
    Temat: Re: Warszawa - Londyn
    Od: Iglo <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Feb 2013 12:05:46 +0100, Axel napisał(a):

    > I tak masz mniej problemów, jeśli będziesz jeździł swoim autem, a nie z
    > kierownicą z prawej strony.

    Tak, jadę swoim, eurotunel odpada bo mam podtlenek gazotu, myślę zaplanować
    to tak, że dojadę na jakiś parking na obrzeżach i dalej komunikacją.
    Generalnie jadę po skuter. Gdyby nie to, że jest za free i zawsze taki
    chciałem, to koszt i logistyka takiej wyprawy to masakra. Zresztą, nie wiem
    jeszcze czy mi w samochód wejdzie, już raz wiozłem dwuosobową Hondę, ale to
    jest większe, 125ccm.