  • 21. Data: 2013-06-18 18:38:56
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna?skiej w Kielcach
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    W dniu 2013-06-18 16:44, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Dokładnie. Dlatego jak gdzies kogoś bija to odwracac głowe, nie reagowac,
    > nie pomagac bo a nóz to policja bije...

    Twoim obowiązkiem jest powiadomić władze, np. telefonicznie. Dalej to
    ich sprawa.

    A wchodzenie w bójkę jest głupie, o czym przekonał się mój znajomy, gdy
    próbował rozdzielić dwóch pijaczków, a oni solidarnie dali mu wpierdol i
    uciekli. I tyle miał swojej bohaterszczyzny.

  • 22. Data: 2013-06-18 18:41:02
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    W dniu 2013-06-18 15:18, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > dzieci) jest twoje gdybanie?
    >
    > No ten "w kombi" (1) nie znał sytuacji oraz (2) nie miał uprawnień do

    Oczywiście że tak. Jakby ten motocyklista się zabił to by jeszcze
    poszedł siedzieć. Łapanie przestępców to jest robota dla zawodowców -
    policjantów, a nie dla ambitnych amatorów.

  • 23. Data: 2013-06-18 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...away.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > próbował rozdzielić dwóch pijaczków, a oni solidarnie dali mu wpierdol i
    > uciekli. I tyle miał swojej bohaterszczyzny.

    Tak własnie zrobie. Jak zobaczed, ze ktos np. gwałci dzeiwczyne, zadzwonie
    na policje i pójde dalej w swoja strone.
    A co! Nie chce, zeby potem gwałciciel pozywał mnie za brak wytrysku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 24. Data: 2013-06-18 20:40:24
    Od: tá´Ź

    hisjusz wrote:

    > Pan jadący samochodem kombi widząc sytuacje, zajechał drogę motorzyście
    > powodując jego wbicie w bok swojego pojazdu. Motorzysta dostał jedynie
    > mandat za ucieczkę. Pan z kombi został obciążony kolizją.

    I bardzo słusznie, mógł go zabić.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 25. Data: 2013-06-18 20:43:22
    Od: tá´Ź

    hisjusz wrote:

    > Gdyby chwile wcześniej przed pościgiem motorzysta postrzelił by twoją
    > żonę w kantorze, potrącił twoje dziecko to byś się tak nie cieszył.
    > Wszystko zależy od sytuacji.

    A on jej nie znał. Skoro policjanci nie strzelali do motocyklisty, to
    najwyraźniej metoda zatrzymania w stylu "cel uświęca środki" nie była
    wskazana.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 26. Data: 2013-06-19 09:23:34
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-18 20:43, t? pisze:

    > A on jej nie znał. Skoro policjanci nie strzelali do motocyklisty, to
    > najwyraźniej metoda zatrzymania w stylu "cel uświęca środki" nie była
    > wskazana.

    Centrum handlowe Ikea Bielany Wrocławskie okolice sklepu Tesco, dużo
    ludzi, wiesz jak Policjanci muszą się tłumaczyć z używania broni w takim
    miejscu?! Wiesz co to rykoszet? Wiesz ile leci kula?

    Motocyklista nie był tajniakiem na służbie bo nie dawał znaków
    dźwiękowych i świetlnych ale widzę że co weselsza część grupy pominęła
    ten drobny fakt.

  • 27. Data: 2013-06-19 10:13:02
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 19 czerwca 2013 09:23:34 UTC+2 użytkownik hisjusz napisał:

    > Motocyklista nie był tajniakiem na służbie bo nie dawał znaków
    > dźwiękowych i świetlnych ale widzę że co weselsza część grupy pominęła
    > ten drobny fakt.

    Tajniak z definicji jest tajny ;), wiec nie ma tych sygnalow...

    WS

    PS. U mnie na osiedlu jakis czas temu bylem swiadkiem sutuacji: z policyjnej suki
    (bus) wysklakuje 4-5 (?) osob wygladajacych jak najzwyklejsze dresy i usiluja kogos
    zlapac, komunikuja sie przez reczne radia, wiec na 99% policja...
    Dla kogos z zewnatrz wygladalo jakby ten radiowoz (jadacy powoli za nimi) ich
    gonil... uwazasz, ze jadacy jezdnia kierowca mialby prawo ktoregos z nich potracic w
    ramach obywateklskiego zatrzymania? ;) nie mieli sygnalow swietlnych ani dzwiekowych
    ;)

  • 28. Data: 2013-06-19 10:52:44
    Od: tá´Ź

    hisjusz wrote:

    > Motocyklista nie był tajniakiem na służbie bo nie dawał znaków
    > dźwiękowych i świetlnych ale widzę że co weselsza część grupy pominęła
    > ten drobny fakt.

    Tajniak z sygnałami? Pomyśl.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2013-06-19 14:44:58
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-19 10:13, WS pisze:

> [...]
    ramach obywateklskiego zatrzymania? ;) nie mieli sygnalow swietlnych ani dzwiekowych

    Czy ów łysi (dres sam nosze a nie handluje nawet trawką) mieli :opaski
    Policja , wywieszonych blach na szyi , kamizele ? Nie widziałem na
    szczęście tak działającej Policji, procedury były jednak na pewno
    złamane w w sytuacji kiedy byli nie oznaczeni. Przy takim działaniu to
    jeden Policjant mógł by odstrzelić drugiego (przykład po służbie bez
    radiostacji) Pamiętacie chłopaków których goniła Policja bo była pewna
    że to bandzior i morderca a oni uciekali myśląc że te "typy" chcą im
    buchnąć samochód? Jeden z bogu ducha winnych nie żyje, drugi wózek
    inwalidzki. Pamiętacie że żyjący dostał odszkodowanie i dożywotnia kwotę
    co miesiąc?

    Powiem inaczej, mam broń i jacyś mężczyźni próbują mnie za atakować
    (przykład ostatnie rajdy z meczetami), bez oznakowania, więc zaczynam
    napierdalać bo chce żyć. Ty się będziesz zastanawiał czy to czasem nie
    Policja?

  • 30. Data: 2013-06-19 14:49:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-06-19, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

> [...]
    > złamane w w sytuacji kiedy byli nie oznaczeni. Przy takim działaniu to
    > jeden Policjant mógł by odstrzelić drugiego (przykład po służbie bez

    To sobie odszukaj filmik w ktorym policjant skopal goscia podczas slynnej
    zadymy 11 listopada, nie mial ani opaski ani blachy ani kamizelki i jakos
    swoi go rozpoznali.

    --
    Artur
    ZZR 1200