  • 11. Data: 2013-06-18 10:52:53
    Temat: Re: Wariat na ul. Zagna?skiej w Kielcach
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:51c01701$0$1460$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dobrze że go w końcu ktoś zatrzymał i obezwładnił, zanim kogoś zabił.
    > Ludzie mają wyjeba@#$ na takie zdarzenia, kompletnie nie rozumieją że jak
    > oni nie zatrzymają zła tym razem to ktoś może nie zatrzymać następnym i
    > dotknie ich zło. Medal dla ludzi którzy nie dali mu zniszczyć czyjegoś
    > życia.

    W tym wypadku medal należy się ciężarówce, która urwała koło golfowi.
    Nikt nie zatrzymał samochodu.

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 12. Data: 2013-06-18 14:04:50
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-18 10:52, Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W tym wypadku medal należy się ciężarówce, która urwała koło golfowi.
    > Nikt nie zatrzymał samochodu.
    >
    > pozdrawiam

    Mogło być GTA Vice City zmiana pojazdu i od początku.
    "39-letni mężczyzna prowadzący volkswagena próbował porzucić pojazd i
    uciekać, ale udaremnili mu to kierowca i pasażer ciężarówki wspomagani
    przez świadków zdarzenia."
    dwa co mają napisać że widząc debila specjalnie go uderzyli go
    ciężarówką? Jeszcze panowie z ciężarówki musieli by zostać obciążeni
    zgodnie z prawem za spowodowania zdarzenia. Wiem bo: na Bielanach
    Wrocławskich pod marketami mężczyzna uciekał motorem przed radiowozem na
    sygnale, robiąc niebezpieczne manewry. Pan jadący samochodem kombi
    widząc sytuacje, zajechał drogę motorzyście powodując jego wbicie w bok
    swojego pojazdu. Motorzysta dostał jedynie mandat za ucieczkę. Pan z
    kombi został obciążony kolizją.

  • 13. Data: 2013-06-18 15:02:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.06.2013 14:04, hisjusz pisze:

> [...]
    > widząc sytuacje, zajechał drogę motorzyście powodując jego wbicie w bok
    > swojego pojazdu. Motorzysta dostał jedynie mandat za ucieczkę. Pan z

    No i prawidłowo. Niech się cieszy, że nie dostał wyroku za usiłowanie
    zabójstwa.

  • 14. Data: 2013-06-18 15:14:58
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-18 15:02, Andrzej Lawa pisze:

    > No i prawidłowo. Niech się cieszy, że nie dostał wyroku za usiłowanie
    > zabójstwa.

    Gdyby chwile wcześniej przed pościgiem motorzysta postrzelił by twoją
    żonę w kantorze, potrącił twoje dziecko to byś się tak nie cieszył.
    Wszystko zależy od sytuacji.

  • 15. Data: 2013-06-18 15:18:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.06.2013 15:14, hisjusz pisze:

    > Gdyby chwile wcześniej przed pościgiem motorzysta postrzelił by twoją
    > żonę w kantorze, potrącił twoje dziecko to byś się tak nie cieszył.
    > Wszystko zależy od sytuacji.

    Skoro sobie gdybamy, to równie dobrze mógł to być jakiś bohater
    ściganych przez obcych agentów udających policję.

    Widzisz, jakie dziecinne (za przeproszeniem co inteligentniejszych
    dzieci) jest twoje gdybanie?

    No ten "w kombi" (1) nie znał sytuacji oraz (2) nie miał uprawnień do
    takiego zatrzymywania kogokolwiek.

  • 16. Data: 2013-06-18 15:34:30
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 18 Cze, 15:18, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > No ten "w kombi" (1) nie znał sytuacji oraz (2) nie miał uprawnień do
    > takiego zatrzymywania kogokolwiek.

    Dokladnie!, Mogl to byc np. tajniak z policji i razem z radiowozem
    gdzies szybko mieli dojechac ;)

    WS

    PS. + powiniwn zaplacic za naprawe obu pojazdow ;) - z OC maja prawo
    do regresu przy szkodzie umyslnej...

  • 17. Data: 2013-06-18 16:44:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > dzieci) jest twoje gdybanie?
    >
    > No ten "w kombi" (1) nie znał sytuacji oraz (2) nie miał uprawnień do

    Dokładnie. Dlatego jak gdzies kogoś bija to odwracac głowe, nie reagowac,
    nie pomagac bo a nóz to policja bije...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 18. Data: 2013-06-18 17:00:29
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-18 15:34, WS pisze:

> [...]
    > gdzies szybko mieli dojechac ;)
    >
    > WS
    >
    > PS. + powiniwn zaplacic za naprawe obu pojazdow ;) - z OC maja prawo

    Racja, każdy kij ma dwa końce. Tyle do tajniaków że mają do takich
    operacji mieć oświetlenie plus dźwięk, inaczej są jak zwykłe pionki.
    Zauważ że nieoznakowany pojazd mierzący prędkość przed zatrzymaniem
    kierowcy przekraczającego prędkość musi uruchomić sygnalizację świetlną
    koloru niebieskiego oraz sygnał dźwiękowy.
    Nieoznakowany samochód przed wjazdem na czerwonym świetle musi mieć
    sygnał świetlny i dźwiękowy. Ba nawet obstawa prezydenta podczas ostrej
    jazdy nadaje sygnały świetlne i dźwiękowe.

  • 19. Data: 2013-06-18 17:01:06
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-06-18 16:44, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Dokładnie. Dlatego jak gdzies kogoś bija to odwracac głowe, nie reagowac,
    > nie pomagac bo a nóz to policja bije...

    Jak kogoś gwałcą również, pewnie drogówka.

  • 20. Data: 2013-06-18 17:37:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jak kogoś gwałcą również, pewnie drogówka.

    Jeszcze nie widziałem. Warto? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.