  • Data: 2012-07-30 11:20:49
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-07-30, Przemek O <p...@o...eu> wrote:

    > Wiesz, zdolność jednostki nie przekłada się na ogół. Fakt, mają kilka
    > dobrych uczelni. Mają wybitne jednostki. Szkoda że większość tych
    > jednostek jest amerykanami z importu (pomijam że to specyfika działania
    > tego kraju). Zresztą nie mam zamiaru przekonywać że u nich jest źle, nie
    > o to chodzi. Szkoły wyższe są o niebo lepiej dotowane i mają
    > nieporównywalny poziom finansowania nauki.
    > Jednak nie przekłada się to na resztę społeczeństwa, które nie potrafi
    > wymienić choćby stolic największych państw europejskich (zakładając że
    > wiedzą że Europa to kontynent a nie państwo :/).

    Przepraszam, a ty jesteś w stanie z pamięci wymienić nazwy choćby połowy
    stanów USA albo Australii? Dlaczego wymagasz od nich znajomości
    geografii politycznej zupełnie innego kontynentu?

    Nie żebym bronił Amerykanów. Kłócę się jedynie z aplikowalnością
    argumentu, skoro już został wyciągnięty.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot