  • 1. Data: 2013-01-13 14:54:31
    Temat: Walkman w Android
    Od: Karol <f...@g...pl>

    Mam na komputerze ponad tysiąc utworów mp3 - troszkę ponad 4GB.
    Całość wgrałem na kartę pamięci zainstalowaną w androidowym Sony XPeria.
    Po otwarciu aplikacji Walkman telefon zapewnie przeskanował sobie owe
    utwory bo w zakładce Moja muzyka posegregował je na albumy, wykonawców
    czy wg gatunku. Problem w tym, że tagi moich utworów były mocno
    zaniedbane i postanowiłem zrobić porządek w utworach.
    Ponieważ na komputerze wygodniej się pracuje odpowiednio wszystkie
    utwory w komputerze otagowałem, ponazywałem albumy, wykonawców czy
    tytuły. Następnie wyczyściłem folder z muzyką na karcie pamięci w
    telefonie i wgrałem nowe - poprawione.
    Problem w tym, że aplikacja cały czas widzi te stare dane, nie chce ich
    zaktualizować i po kliknięciu w utwór, któremu, np: zmieniłem nazwę
    uzyskuję info - Nie można odtworzyć utworu.
    Co więcej wgrałem sobie Winamp'a i ten widzi dokładnie takie same
    bzdurne nazwy jak systemowy Walkman - mimo, iż na karcie pamięci były
    już pliki z poprawionymi nazwami czy danymi.
    Próbowałem również opcji - Pobierz informacje o muzyce z zaznaczoną
    wartością Zaktualizuj istniejące informacje - ale to również nic nie dało...
    Jak można zaktualizować dane aplikacji Walkman - usunąć jakiś plik,
    który przechowuje owe metadane czy coś takiego...

    ---
    Karol

  • 2. Data: 2013-01-13 15:09:47
    Temat: Re: Walkman w Android
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 14:54:31 +0100, Karol napisał(a):
> [...]
    > czy wg gatunku. Problem w tym, że tagi moich utworów były mocno
    > zaniedbane i postanowiłem zrobić porządek w utworach.

    Wszyscy teraz po tagach jada, trzeba uporzadkowac.

    Ewentualnie ... nie wiem jak sony, ale Samsung ladnie importuje
    m3u, i masz playlisty dobre, a reszta sie nie przejmujesz.

    Swoja droga nie wiem jak - ale i winamp na pececie, i Windows Media Player
    potrafia gdzies w internecie odszukac dane utworu.
    A przy okazji pewnie raportuja kto i co slucha :-)

> [...]
    > zaktualizować i po kliknięciu w utwór, któremu, np: zmieniłem nazwę
    > uzyskuję info - Nie można odtworzyć utworu.

    A nie masz gdzies tam w opcjach "aktualizuj biblioteke" ?

    J.

  • 3. Data: 2013-01-13 16:25:03
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 13 Jan 2013 14:54:31 +0100, Karol wrote:
> [...]
    > utwory w komputerze otagowałem, ponazywałem albumy, wykonawców czy
    > tytuły. Następnie wyczyściłem folder z muzyką na karcie pamięci w

    Wgrywałes to do telefonu via USB, czy wyjales karte i w czytniku?

> [...]
    > Jak można zaktualizować dane aplikacji Walkman - usunąć jakiś plik,
    > który przechowuje owe metadane czy coś takiego...

    Media w Andku to jest jedna z 2 rzeczy przy ktorej pare ku*ew w
    powietrze idzie (druga jest przenoszenie urodzin z kontaktow do
    kalendarza).
    Generalnie musisz wymusic na procesie serwujacym media zeby sobie zrobil
    rescan, w HTCu dzieje się to z automatu po wyjsciu telefonu z trybu USB
    storage (stad pytanie powyzej). Jak nie pomaga, to postaw z marketu apke
    pt Scan Media (od David costam Design). U mnie dziala jak zloto (a
    muzyke dogrywam prawie wylacznie po wifi i juz nie musze się na pusto
    podlaczac do kompa zeby zrobic rescan).

    HTH,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2013-01-13 17:21:45
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2013-01-13 14:54, Karol pisze:

    /.../
> [...]
    > Jak można zaktualizować dane aplikacji Walkman - usunąć jakiś plik,
    > który przechowuje owe metadane czy coś takiego...

    Wgraj sobie PowerAmp, może sam wymusić usunięcie starych informacji w
    bibliotece, dodatkowo ma obsługę biblioteki według folderów. No i jako
    odtwarzacz jest znakomity.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 5. Data: 2013-01-13 20:48:47
    Od: Karol <f...@g...pl>

    W dniu 2013-01-13 17:21, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Wgraj sobie PowerAmp, może sam wymusić usunięcie starych informacji w
    > bibliotece, dodatkowo ma obsługę biblioteki według folderów. No i jako
    > odtwarzacz jest znakomity.

    Wiecie co pomogło - Odłącz kartę microSD - uruchom Walkman - zamknij
    Walkman - Podłącz kartę MicroSD -

    ----
    Karol

  • 6. Data: 2013-01-17 09:08:44
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Użytkownik "Karol" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiecie co pomogło - Odłącz kartę microSD - uruchom Walkman - zamknij
    > Walkman - Podłącz kartę MicroSD -
    >
    > ----
    > Karol

    No to wracamy do podstaw (klasyki) zachowań systemów operacyjnych.
    W początkach wingrozy mówiono o podobnej naprawie samochodu gdy nie chce
    jechać.
    Zgaś silnik, wysiądź, zamknij drzwi, odczekaj chwilę, otwórz drzwi, wsiądź,
    zapal silnik, jedz dalej.

  • 7. Data: 2013-01-17 12:00:01
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Karol wrote in <news:kcueam$pq9$1@news.task.gda.pl>
> [...]
    > zaktualizować i po kliknięciu w utwór, któremu, np: zmieniłem nazwę
    > uzyskuję info - Nie można odtworzyć utworu.

    Rozwiazanie silowe. U mnie lista utworow odbudowala sie po pewnym czasie i
    po kilku wylaczeniach/wlaczeniach telefonu po drodze. Przy okazji resetuja
    sie tez ustawienia dzwonkow.
    Settings - Apps - All - Media Storage - Clear data
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 8. Data: 2013-01-17 12:32:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 17 Jan 2013 12:00:01 +0100, astro wrote:
    > Rozwiazanie silowe. U mnie lista utworow odbudowala sie po pewnym czasie i
    > po kilku wylaczeniach/wlaczeniach telefonu po drodze. Przy okazji resetuja
    > sie tez ustawienia dzwonkow.

    A nie prosciej?: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dc
    d.scanmedia

  • 9. Data: 2013-01-18 01:07:03
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Swoja droga lista utworow uaktualnia sie automatycznie, jesli nowe pliki
    muzyczne wgrywamy podlaczajac telefon do komputera poprzez USB. Tak sie
    jednak nie dzieje, gdy pobieramy telefonem plik bezposrednio z Internetu.
    Trzeba sie wtedy posilkowac managerem plikow. Testowane na Androidzie
    4.0.3.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info