  • 1. Data: 2013-01-11 00:55:17
    Temat: Android - usunięcie konta email
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Telefon Samsung Galaxy S Plus

    Miałem wpisane jakieśkonto gmail.
    Instalując launcher, zaginęło hasło do tego konta.
    Więc założyłem nowe.

    Natomiast cały czas nie mogę usunąc starego i co chwila daje mi komunikat o
    błędnym logowaniu.

    Natomiast próba usunięcia nie wiedzie się, ponieważ konto jest powiażane z
    jakimś programem (nie wiem jakim, a w treści błędu nie ma tej informacji).

    Jak podejść do tematu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 2. Data: 2013-01-11 04:05:30
    Temat: Re: Android - usunięcie konta email
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Budzik wrote in <news:11012013.3F78205C@budzik61.poznan.pl>
    > Natomiast próba usunięcia nie wiedzie się, ponieważ konto jest powiażane z
    > jakimś programem (nie wiem jakim, a w treści błędu nie ma tej informacji).

    Rozwiazanie silowe: reset telefonu do ustawien fabrycznych (Karta SD i
    pamiec telefonu w ustawieniach).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2013-01-11 10:35:48
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    wiadomości news:11012013.3F78205C@budzik61.poznan.pl...

    > Jak podejść do tematu?

    Próba odzyskania hasła przez www?

  • 4. Data: 2013-01-11 23:42:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 10 Jan 2013 23:55:17 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Miałem wpisane jakieśkonto gmail.
    >Instalując launcher, zaginęło hasło do tego konta.
    Moje hasło też mi zaginęło. I cieszę się bardzo bo dzięki temu gogle
    mnie nie śledzi a to co mi potrzebne działa :)

    WAM

  • 5. Data: 2013-01-13 03:55:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...nopl.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Moje hasło też mi zaginęło. I cieszę się bardzo bo dzięki temu gogle
    > mnie nie śledzi a to co mi potrzebne działa :)

    Nic nie rozumiem. Działa ci telefon a nie masz żadnego konta wpisanego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 6. Data: 2013-01-13 10:25:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 13 Jan 2013 02:55:05 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Nic nie rozumiem. Działa ci telefon a nie masz żadnego konta wpisanego?
    Tak, dziala telefon. A w powiadomieniach mam ciagle pytanie o haslo do
    konta. Konto jest wpisane, tylko hasla brak. Na razie jedyne co
    odnalazłem nie działające to Market. Ale soft ktory byl mi potrzebny w
    telefonie juz mam.

    WAM