  • Data: 2011-11-14 20:20:59
    Temat: Re: Walka z rdzą
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:j9rdp1$2u1$1@news2.ipartners.pl...

    > Tylko powiedz gdzie kupić małą ilość gruntu epoksydowego (dwuskładnikowego
    > zapewne) i jak go po amatorsku nałożyć, tak żeby było dobrze.

    Z tym epoksydem zawsze jest problem w małych ilościach, ja kupuję Novol
    grubopowłokowy w bańce ale wiem, że w moim znajomym sklepie z lakierami da
    się kupić litr czy pół 2-składnikowego epoksydu odlanego z dużej przemysłowj
    beczki. To już trzeba pytać.
    W przypadku amatorskiego zastosowania jak muszę jadę pędzlem, sam mam tak
    wewnętrzne ranty nadkoli pomalowane w swoim bolidzie bo nie mam czasu na nic
    innego i od 4 lat (sposób z dinitrolem, acetonem) jest wszystko w doskonałym
    porządku. Poprawiłem tylko malowanie 2x z przetarciem pomiędzy albo mokro na
    mokro - nie pamiętam.
    Jak robić dla siebie to tylko epoksyd, przynajmniej jest większa pewność
    jako-takiej trwałości. Rowki i zakamarki można wypełnić masą poliuretanową
    to nie będzie w nich stał brud i błoto.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz