  • 11. Data: 2010-07-06 20:54:07
    Temat: Re: Wakacyjnie jak jechac W-wa-Łeba
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 06 Jul 2010 19:42:59 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Nie po to jest A1, zeby sobie odpuscic...

    Całe 90km za drobne 17,50PLN. Jeżdżę czasami, ale w od połowy czerwca, do
    połowy września radzę unikać. Nigdy nie wiadomo kiedy naród ruszy na
    wakacje i zablokuje bramki na godzinę lub dwie. Dodatkowo z A1 wpada się na
    obwodnicę, na której trwa budowa dwóch węzłów, remont jednego wiaduktu i
    latają lotne brygady remontujące dylatacje wiaduktów. Bez CB nie odważyłbym
    się wjechać teraz na obwodnicę - szkoda nerwów.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2010-07-06 21:01:05
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 06 Jul 2010 20:46:32 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Automapa z Trafficiem podaje, że najlepiej DK7+DK6. 464km/6h24m

    Zdrówka życzę! I dużo cierpliwości.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 13. Data: 2010-07-06 21:15:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Jul 2010 21:01:05 +0200, w <o...@4...net>,
    Przemysław Bernat <p...@w...pl> napisał(-a):

    > Zdrówka życzę! I dużo cierpliwości.

    Za mało czy za dużo jak na 3. w nocy? :>

  • 14. Data: 2010-07-06 21:22:12
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 06 Jul 2010 21:15:11 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Za mało czy za dużo jak na 3. w nocy? :>

    W ostatnią sobotę o 9 rano zjazd z S6 na DK6 (koniec obwodnicy w Gdyni) to
    było na ponad pół godziny stania. Do Rumii podobno dodatkowo dwie godziny.
    Stali Ci, którzy wyjechali 0 3:00 z Warszawy.
    Od biedy można jechać DK7-S6-DK6, ale z Warszawy trzeba by wyjechać o
    północy najpóźniej.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 15. Data: 2010-07-06 22:59:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Tue, 6 Jul 2010 21:01:05 +0200, w
    <o...@4...net>,
    Przemysław Bernat <p...@w...pl> napisał(-a):

    > Zdrówka życzę! I dużo cierpliwości.

    Za mało czy za dużo jak na 3. w nocy? :>

    Trzeba mieć porąbane żeby w weekend latem jechać z Warszawy do Łeby przez
    3-miasto...

  • 16. Data: 2010-07-07 09:14:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisał w wiadomości grup
    0g2000yqi.googlegroups.com...

    > dlatego tez pytam glownie o komfort jazdy ta trasa, czy
    > nawierzchnia jest w maire rowna, czy nieejst wasko ze przed
    > nadjezdzajacym autobusem z naprzeciwka trzeba uciekac do rowu?

    nic z tych rzeczy, wiekszosc tej trasy wspominam naprawde milo, a jest tam
    calkiem dlugi odcinek dosc szeroka wzglednie nowa droga praktycznie non stop
    w lasach, mozna sporo nadgonic, oczywiscie w granicach rozsadku, to co mnie
    wtedy zaskoczylo to naprawde niewielki ruch na wiekszosci odcinkow

  • 17. Data: 2010-07-07 09:45:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Bernat <p...@w...pl> writes:

> [...]
    > latają lotne brygady remontujące dylatacje wiaduktów. Bez CB nie odważyłbym
    > się wjechać teraz na obwodnicę - szkoda nerwów.

    Z A1 mozna odbic na Koscierzyne. Ale po co te autostrady, jak wszyscy
    tutaj odradzaja jazde nimi, to ja nie wiem.

    MJ

  • 18. Data: 2010-07-07 10:45:52
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 09:45:41 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Z A1 mozna odbic na Koscierzyne. Ale po co te autostrady, jak wszyscy
    > tutaj odradzaja jazde nimi, to ja nie wiem.

    Jak A1 będzie łączyła jakieś aglomeracje, to będzie miała sens. W chwili
    obecnej 90km z Rusocina do Nowych Marz to jest parodia, a nie autostrada.
    Wystarczy kilkanaście minut straconych na bramkach i szybciej wyjdzie
    pojechać starą jedynką.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 19. Data: 2010-07-07 11:12:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jezdzilem A1 (tyle, ile jej bylo) w 2008 i 2009 w szczycie szczytu
    wakacyjnego i pusta byla...

    MJ

  • 20. Data: 2010-07-07 20:53:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jul 2010 19:12:05 +0200, Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    wrote:

    >1 chyba lepsza. DK7 to zwykle mnóstwo godzin stania i czekania aż kogoś z
    >asfaltu zdrapią. W sobotę były trzy duże wypadki na DK7 i pewnie stado
    >jakiś mniejszych.

    Ja jechałem w zeszły piątek z W-wy do Cedrów Wielkich (a nawet kawałek
    za) i przejazd był bezproblemowy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280