  • Data: 2011-06-15 16:45:24
    Temat: Re: Wakacje 2011
    Od: "buzar" <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:it4oir$u09$1@news.onet.pl...
    > siema
    > od 14.08.11 do 31.08.11 ma ktos czas?
    > polecialbym gdzies.. tylko zupelnie nie mam pomyslu gdzie.

    Ja sie wybiaram w tym czasie do Gruzji, Armenii...
    Wszystko by z Twoich zalozen pasowalo poza tym, ze ja nie latam
    190 nawet autostradami a po Gruzji nie da sie czesto jechac
    szybciej jak 60/h ;)
    I czy ten Twoj tygrysek pojedzie taka droga:

    http://nawschod.blox.pl/tagi_b/127665/Mestia.html
    http://www.skiforum.pl/album.php?albumid=490
    http://www.peron4.pl/zycie-w-drodze-zapiski-z-dzienn
    ika-motocyklisty/
    ?

    Bo tam np. jeszcze nie bylem. Poczytaj relecje na mojej stronie
    www.buzar.riders.pl z Gruzji (2x) i Armenii, czy te klimaty Ci pasuja.

    Jak tak to pisz.
    Mam dwoch chetnych na towarzystwo ale jakos zaden na 100%, to moze
    znajde kogos w necie ;)

    W ostatecznosci pojade sam.

    --
    pozdrawiam