  • 1. Data: 2011-06-13 10:25:35
    Temat: Wakacje 2011
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    siema
    od 14.08.11 do 31.08.11 ma ktos czas?
    polecialbym gdzies.. tylko zupelnie nie mam pomyslu gdzie.

    Zalozenia:
    - +/- 8tys km
    - mniej autostrad,ale asfaltem
    - bardziej na poludnie, poludniowy wschod niz na zachod (Chorwacja
    wykluczona)
    - spanie, namiot lub tani hotel (30E za noc max)
    - zarcie, dowolne
    - picie, nie chlejemy tylko jezdzimy
    - tempo, >120 <190
    - morze cieple, moze byc ale nie musi.
    - zeby byl jakis rollercoaster po drodze ;)
    - miejsca z tlumem turystow, raczej nie
    - raczej bez dodatkowych srodkow transportu typu prom (max do 2h)
    - zwiedzanie, tak, jak sie da wjechac motocyklem nie dalej niz 20m od
    zwiedzanego obiektu :)

    Any idea?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 2. Data: 2011-06-13 10:55:09
    Temat: Re: Wakacje 2011
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 12:25, Grzegorz Rogala pisze:
    > - picie, nie chlejemy tylko jezdzimy

    No nie wiem czy sie ktos skusi ;))

    A tak serio - Ukraina/Moldawia?

  • 3. Data: 2011-06-13 11:31:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-13 12:25, Grzegorz Rogala pisze:
    > siema
    > od 14.08.11 do 31.08.11 ma ktos czas?
    > polecialbym gdzies.. tylko zupelnie nie mam pomyslu gdzie.

    http://czytelnia.onet.pl/0,5149,0,1,nowosci.html

    przeczytaj i sobie coś wybierz.

    KJ

  • 4. Data: 2011-06-13 13:57:50
    Od: Arek <a...@a...pl>

> [...]
    > - raczej bez dodatkowych srodkow transportu typu prom (max do 2h)
    > - zwiedzanie, tak, jak sie da wjechac motocyklem nie dalej niz 20m od

    Jak nie musicie pić, a ma być fajnie to może Skandynawia?

    A.

  • 5. Data: 2011-06-13 14:55:43
    Od: marider <m...@g...pl>

> [...]
    > - tempo, >120 <190
    > - morze cieple, moze byc ale nie musi.
    > - zeby byl jakis rollercoaster po drodze ;)

    Polecam Europa Park w Rust (De) - najlepiej na 2 dni
    http://www.europapark.de/ Pozniej w dol przez Lion do Marsylii,
    wybrzezem Fr pelnym winkli az do Pizy i dalej w dol na Neapol lub na
    wschod gdzie Ci bardziej pasuje. Wrocilem 3 maja z tej trasy (wyszlo ok
    6500km w niecale 2 tygodnie, w totalu poszlo 3,5 kPLN).

> [...]
    > - raczej bez dodatkowych srodkow transportu typu prom (max do 2h)
    > - zwiedzanie, tak, jak sie da wjechac motocyklem nie dalej niz 20m od

    Jak Ci gorac nie przeszkadza i moze byc poludnie to Wlochy wybrzezem
    albo Korsyka dookola.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 6. Data: 2011-06-13 17:02:27
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:it58db$5er$1@news.net.icm.edu.pl... W dniu 2011-06-13 12:25, Grzegorz
    Rogala pisze:
> [...]
    > tygodnie, w totalu poszlo 3,5 kPLN).
    > Jak Ci gorac nie przeszkadza i moze byc poludnie to Wlochy wybrzezem albo

    A Babcia. Co na to Babcia???!!!!!

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2011-06-13 18:38:23
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > siema
    > od 14.08.11 do 31.08.11 ma ktos czas?
    > polecialbym gdzies.. tylko zupelnie nie mam pomyslu gdzie.
    >
    > Zalozenia:
    > - +/- 8tys km
    kurde ni to blisko ni daleko
    > - mniej autostrad,ale asfaltem
    z grubsza sie zgadza
    > - bardziej na poludnie, poludniowy wschod niz na zachod (Chorwacja
    > wykluczona)
    to też sie zgadza
    > - spanie, namiot lub tani hotel (30E za noc max)
    namoit na dziko pełen legal, motele z grubsza tyle
    > - zarcie, dowolne
    dolone to dowolne
    > - picie, nie chlejemy tylko jezdzimy
    nad tym pomysłem to bym sie zastanowił
    > - tempo, >120 <190
    nie wypowiadam sie
    > - morze cieple, moze byc ale nie musi.
    akurat jest
    > - zeby byl jakis rollercoaster po drodze ;)
    rolecoster to ci winkle załatwia
    > - miejsca z tlumem turystow, raczej nie
    no turystów raczej maławo
    > - raczej bez dodatkowych srodkow transportu typu prom (max do 2h)
    bez to bez
    > - zwiedzanie, tak, jak sie da wjechac motocyklem nie dalej niz 20m od
    > zwiedzanego obiektu :)
    da rade

    > Any idea?
    albania, południowa czesc
    dojazd - dla wolniaków mozna prez bosnie i czrnogóre dla szybciaków autobana
    przez serbie
    zasadniczo jest asfalt na drogach pierwszej kategori nawet równy (bo 2-3
    letni)
    harkorowcom polecam pojezdic w górach poki asfalt 3-ej kategorii jest
    dziurawy drogi nie maja barierek i maja 3 metry szerokosci
    bo juz buduja nowe proste bez tego samczku
    droga vlora-seranda załatwia ci rolecoster za free (po tej drodze miłośnicy
    winkli zaczynaja sie modlić o kawałek autostrady)
    na południe od vlory to turystów mało nawet albańskich
    no i panie tanio jak nigdzie w europie
    no i nie ma człowiek uczucia ze cie łupia na każdym kroku (moze łupia ale
    robia to tak że nei czujesz)
    i to by było na tyle
    huck

  • 8. Data: 2011-06-13 23:39:44
    Temat: Re: Wakacje 2011 [OT]
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-13 19:02, Grzybol pisze:

    > A Babcia. Co na to Babcia???!!!!!

    A co mnie obchodzi babcia i co ma piernik do wiatraka? W gipsie lezy z
    wlasnej winy (lub glupoty, nie wnikam) a sprawa idzie do sadu i tyle w
    temacie. Przez 70 lat powinna sie nauczyc jak i gdzie przechodzi sie
    przez jezdnie :)

    Pzdr
    PS: generalnie to wakacje dopiero sie zaczynaja, wiec jeszcze zdaze
    gdzies sie bujnac- 6.07 jade do Paryza na kolejna wystawe swiatowa z
    psem a gdzie pozniej i czy na moto, to jeszcze zobacze, czas, checi i
    mozliwosci sa ;)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 9. Data: 2011-06-14 05:39:34
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:it673r$1l3$1@news.net.icm.edu.pl... W dniu 2011-06-13 19:02, Grzybol
    pisze:
> [...]
    > pozniej i czy na moto, to jeszcze zobacze, czas, checi i mozliwosci sa ;)

    Myślałem, że Babcię weźmiesz ze sobą. Tak na pamiątkę...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2011-06-15 11:49:54
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 13 Cze, 12:25, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
> [...]
    > - raczej bez dodatkowych srodkow transportu typu prom (max do 2h)
    > - zwiedzanie, tak, jak sie da wjechac motocyklem nie dalej niz 20m od

    kurde.. kurde... plecak nie wytrzyma tępa, a samego to pewnie mnie nie
    puści
    600km/dzień...3000 paliwo+1400 noclegi dodać jeszcze jedzenie i
    atrakcje 5500 pewnie wyjdzie nie licząc opon..ostatecznie razem min.
    7tyś
    czemu nie termin 12-28?