-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!postnews.google.com!news3.
google.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.hig
hwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
Subject: Re: Wadliwe 2.0TDi w grupie VAG.
References: <hvvav8$dc6$1@news.dialog.net.pl> <i027h1$r0b$1@news.onet.pl>
Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
Reply-To: s...@u...sie.pl
User-Agent: slrn/pre0.9.9-111 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@u...sie.pl>
Date: 25 Jun 2010 12:40:00 GMT
Lines: 47
NNTP-Posting-Host: 83.18.48.190
X-Trace: 1277469600 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2592 83.18.48.190:35011
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292075
[ ukryj nagłówki ]Irokez [n...@e...pl]
na: pl.misc.samochody napisal/la:
> Już kiedyś podawałem linka ciekawego
> http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#
msg140114
>
> Poza tym gdzieś ktoś na forum onetowym (niestety nie zapisałem kto i gdzie)
> podał coś takiego:
> cyt:
> 2.0 TDI 8V bez wałków wyrównoważających (np. BMM, BGW) -
> zero problemów mechanicznych w układzie korobowo - tłokowym,
> czasem (bardzo sporadycznie) pękające głowice na mostku pomiędzy zaworami
> a końcówką pompowtrysku, wyrabiające się gniazda pompowtrysków,
> awaryjne turbiny i problemy wynikające z DPF,
>
> - 2.0 TDI 16V bez wałków wyrównoważajkących z popmpkami Bosch
> (np. BSY, BKD, AZV) - pękają głowice do 2007 r,
> siadają pompki z końcówką "B", awaryjne rumuńskie turbiny,
> kiwające się na boki pompowtryski, drgania na obrotach jałowych,
>
> - 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
> (np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,
>
> - 2.0 TDI 16 V z wałkami wyrównoważającymi i pompkami Bosch
> (np. BLB, BRE) - problemy te same co z BKD + awarie napędu
> pompy oleju i wałków wyrównoważających,
>
> - 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
> lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
> analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
> (utrata mocy, zapychanie się dysz).
> "
>
> Jednym słowem wyleczyło mnie to z pomysłu na jakikolwiek 2.0TDI od VAG
A to błąd.
Obecne 2.0 TDI CR to naprawdę bardzo dobre silniki - porównywane są one
obecnie do 1.9TDI jeżeli chodzi o awaryjność.
Pozdrawiam,
Rafal Lorenc
--
SysAdmin UsmiechaSie
jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.10 14:44 PaPi
- 25.06.10 15:46 Rafal Lorenc
- 25.06.10 22:20 pablo
- 25.06.10 22:43 PaPi
- 28.06.10 09:24 Rafal Lorenc
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=