  • 1. Data: 2011-01-25 11:17:50
    Temat: Wadliwa seria Opel
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Parę dni temu w TVN Turbo Raport mowili coś o wadliwej serii silników opla z
    silnikiem bodajze 1.0 i 1.2. Chodziło chyba o jakieś problemy z smarowaniem
    wałka rozrządu albo coś w tym kierunku. Potrafi ktoś powiedziec coś więcej
    albo podpowiedzieć gdzie szukać?

  • 2. Data: 2011-01-25 13:15:32
    Temat: Re: Wadliwa seria Opel
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Potrafi ktoś powiedziec coś więcej albo podpowiedzieć gdzie szukać?

    Chyba latwiej odpowiedziec na pytanie co nie jest wadliwe w oplu...

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2011-01-25 13:17:50
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > smarowaniem wałka rozrządu albo coś w tym kierunku. Potrafi ktoś
    > powiedziec coś więcej albo podpowiedzieć gdzie szukać?

    Najlepiej u zrodla czyli u Opla.

  • 4. Data: 2011-01-25 13:25:52
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej u zrodla czyli u Opla.

    Akurat w polskie ASO (nie tylko opla) nie wierzę aby coś na ten temat
    wiedzieli albo przynajmniej się przyznali że wiedzą. A ja ogolnie chciałbym
    się coś wiecej na ten temat dowiedzieć a nie tylko tyle że chodziło coś o
    walki rozrządu. W bezpłatną akcję serwisowa nie wierzę bo one dotycza tylko
    bezpieczeństwa ale jakaś wiedza się przyda. Teściu ma takiego opla a akurat
    przypomniało mi sie ze jakies pól roku temu mojemu znajomemu mechnikowi tez
    się trafiała corsa z taką awarią wiec coś musi być na rzeczy. Chciałbym też
    znaleźć czy to wszystkie silniki czy tylko jakaś seria.

  • 5. Data: 2011-01-25 13:38:49
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > wiedzieli albo przynajmniej się przyznali że wiedzą. A ja ogolnie
    > chciałbym się coś wiecej na ten temat dowiedzieć a nie tylko tyle że

    moze to:
    http://www.autoinfo.pl/wiadomosci/duza-akcja-serwiso
    wa-opla

  • 6. Data: 2011-01-25 13:44:14
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    No to jeszcze tutaj: http://uokik.gov.pl/powiadomienia.php

  • 7. Data: 2011-01-25 13:46:39
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > moze to:
    > http://www.autoinfo.pl/wiadomosci/duza-akcja-serwiso
    wa-opla

    O, dzięki. O to chodziło. Na szczęście nie dotyczy Corsy D.

  • 8. Data: 2011-01-25 13:54:18
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Agent pisze:

    > Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    wa-opla

    > O, dzięki. O to chodziło. Na szczęście nie dotyczy Corsy D.

    Poniżej akcja serwisowa Corsy D

    http://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2083&n
    ews_page=4

  • 9. Data: 2011-01-25 13:56:52
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poniżej akcja serwisowa Corsy D
    >
    > http://uokik.gov.pl/powiadomienia.php?news_id=2083&n
    ews_page=4

    Dzięki. Przy okazji linku od Jana Koval zdążyłem juz przeszukać cały UOKiK.

  • 10. Data: 2011-01-25 14:59:39
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-25 11:17, Agent pisze:
> [...]
    > smarowaniem wałka rozrządu albo coś w tym kierunku. Potrafi ktoś
    > powiedziec coś więcej albo podpowiedzieć gdzie szukać?
    Witam
    http://uokik.gov.pl/ - wpisać opel lub corsa i szukać w wynikach
    pozdrawiam

    Oskar Wilde