    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wadliwa seria Opel
    Date: Tue, 25 Jan 2011 13:25:52 +0100

    Użytkownik "Jan Koval" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ihmf1j$8el$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    >
    > Najlepiej u zrodla czyli u Opla.

    Akurat w polskie ASO (nie tylko opla) nie wierzę aby coś na ten temat
    wiedzieli albo przynajmniej się przyznali że wiedzą. A ja ogolnie chciałbym
    się coś wiecej na ten temat dowiedzieć a nie tylko tyle że chodziło coś o
    walki rozrządu. W bezpłatną akcję serwisowa nie wierzę bo one dotycza tylko
    bezpieczeństwa ale jakaś wiedza się przyda. Teściu ma takiego opla a akurat
    przypomniało mi sie ze jakies pól roku temu mojemu znajomemu mechnikowi tez
    się trafiała corsa z taką awarią wiec coś musi być na rzeczy. Chciałbym też
    znaleźć czy to wszystkie silniki czy tylko jakaś seria.