  • 1. Data: 2010-01-31 10:29:38
    Temat: Wada pedalu gazu w Toyocie - amerykanskie podejscie do tematu
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Jesli interesuje was co mysla Amerykancy o problemie z blokujacym sie
    pedalem gazu, to rzuccie okiem na ta dyskusje.

    http://www.reddit.com/r/technology/comments/aw872/re
    ddit_toyota_owners_this_is_the_911_call/

    Odnosi sie ona do zdarzen kiedy to z powodu blokady pedalu zginely 4
    osoby (prowadzil bodajze policjant).

    Wsrod sugestii jak zapobiec w takiej sytuacji tragedii pojawiaja sie
    glosy, aby trzec na autostradzie autem o barierki ;-), albo zeby wrzucic
    pierwszy bieg. Wylaczenie silnika odradzaja ;-).

  • 2. Data: 2010-01-31 11:16:13
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITonet.pl>

    "Stefan" <s...@c...wp.pl> wrote in message

    > Wsrod sugestii jak zapobiec w takiej sytuacji tragedii pojawiaja sie
    > glosy, aby trzec na autostradzie autem o barierki ;-), albo zeby wrzucic
    > pierwszy bieg. Wylaczenie silnika odradzaja ;-).

    Bez przesady.. na 100 postow znajdziesz moze kilku debili, paru przesmiewców
    (podobał mi sie patent z połaczeniem kolan i silnym depnięciem w podłogę - u
    Flinstonów zawsze działało:), reszta doradza bardzo rozsadnie: neutral w
    automacie lub manualu i wyłączenie silnika.

    Swoją droga, nie wiedzialem, ze wyłączenie silnika w aucie z guzikiem
    start/stop trwa AŻ trzy sekundy.

  • 3. Data: 2010-02-01 09:52:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Hants wydusił z siebie te słowy:

    > Swoją droga, nie wiedzialem, ze wyłączenie silnika w aucie z guzikiem
    > start/stop trwa AŻ trzy sekundy.

    widzialem kilka aut 'na guzik' w tym Toyoty - i wyłączenie silnika
    następowało w prkatyce od razy po nacisnieciu guzika.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)