  • 11. Data: 2009-06-30 11:06:12
    Temat: Re: Wabik czy straszak? :>
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    mmaurycy pisze:

    > kierownik wygląda z budowy na kobietke

    nie, na budowie ciężko spotkać kobietę:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2009-07-03 09:07:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 29 Cze, 12:08, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > A to czemu nie dałeś znaka, że akcja się rozwija?

    Bo już się wkurwiłem że co trochę piszę ludziom że niedługo
    będzie, a ciągle nie ma :/

    > Zamówiłeś troszkę więcej?

    O ile dotrą to wystarczy :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 13. Data: 2009-07-06 12:17:00
    Temat: OT
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Lewis pisze:

    > Jasne... Dobra trzymamy kciuki ja i paru innych kolegów ;)

    Tak, tak wlasnie.... tez sie zastanawialem co sie dzieje....
    Ale skoro tak, to najwyzej pojedziemy odzyskac kase i traby ;-)

  • 14. Data: 2009-07-06 12:27:38
    Temat: Re: OT
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    KLOSZ pisze:

    > Ale skoro tak, to najwyzej pojedziemy odzyskac kase

    I dacie przy okazji w trabe :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 15. Data: 2009-07-06 14:02:28
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Kuczu pisze:

    > I dacie przy okazji w trabe :)

    W trabe to moze nie, ale ja chetnie dam cos na przeplukanie rury w
    zwiazku z pozytywnym zakonczeniem transakcji ;-)

  • 16. Data: 2009-07-07 06:40:26
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Monster pisze:

    > nie, na budowie ciężko spotkać kobietę:-)

    Dobre :), ale oczywiście o budowę ciała chodziło
    pozdrawiam
    mmaurycy
    SYM HUSKY 125 w trakcie update na 150 :)
    http://mmaurycy.googlepages.com/symhusky125