  • 1. Data: 2010-08-03 18:29:52
    Temat: WSI24 - trzecia prawda , całą dobę
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    WSI24 : informacje o tym co działo się pod krzyżem.

    - W/g WSI24 to gapie chcieli sforsować barierki, bo przecież
    obrońców krzyża było tylko kilka osób i stali pod krzyżem.

    Tomy M.

  • 2. Data: 2010-08-03 20:22:01
    Temat: Re: WSI24 - trzecia prawda , całą dobę
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > WSI24 : informacje o tym co działo się pod krzyżem.
    >
    > - W/g WSI24 to gapie chcieli sforsować barierki, bo przecież
    > obrońców krzyża było tylko kilka osób i stali pod krzyżem.

    Nie obrońcy, a fanatyczna hołota.

  • 3. Data: 2010-08-03 22:15:13
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-03 22:22, BaX pisze:

    > Nie obrońcy, a fanatyczna hołota.

    Ci też byli fanatyczną hołotą?
    http://www.tvp.pl/krakow/aktualnosci/spoleczne/w-imi
    e-wolnosci-nowa-huta-60-w-50-rocznice-obrony-krzyza/
    1678369

    Dziecko ... daj spokój, nie znasz historii. Kto nie zna własnej
    przeszłości nie zasługuje na przyszłość. Jesteś zwyczajnym
    wpierdalaczem propagandowego kitu.

    Tomy M.

  • 4. Data: 2010-08-04 06:03:42
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Tomy M. <t...@a...com> wrote:

> [...]

    > Dziecko ... daj spokój, nie znasz historii. Kto nie zna własnej
    > przeszłości nie zasługuje na przyszłość. Jesteś zwyczajnym

    Poznanie hostorii nie zwalnia od bycia głupcem.

    --
    gs

  • 5. Data: 2010-08-04 06:11:59
    Od: "Adam" <e...@w...pl>

    > - W/g WSI24 to gapie chcieli sforsować barierki, bo przecież
    > obrońców krzyża było tylko kilka osób i stali pod krzyżem.

    W/g TWP było dokładnie tak samo.

  • 6. Data: 2010-08-04 06:16:19
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    1678369

    > Dziecko ... daj spokój, nie znasz historii. Kto nie zna własnej

    Ty masz ostatnio jakieś problemy z głową? To idz do psychiatry.

  • 7. Data: 2010-08-04 07:01:43
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > W/g TWP było dokładnie tak samo.
    tylko że te kilka osób podjudzało tłum a najbardziej facio z tubą

    Arek.

  • 8. Data: 2010-08-04 07:11:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > tylko że te kilka osób podjudzało tłum a najbardziej facio z tubą

    I w/g Ciebie to zapewne był ktoś z PO?

  • 9. Data: 2010-08-04 08:01:22
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > I w/g Ciebie to zapewne był ktoś z PO?
    w/g mnie to był jeden z oszołomów z pod kkrzyża który podjudzał innych
    oszołomów
    a co do opcji politycznej to chyba jakiś pisowiec ale jak byś go zapytał to
    pewnie odpowie że nie popiera żadnej partii ,im przecież chodzi tylko o
    KRZYŻ

    Arek.

  • 10. Data: 2010-08-04 08:23:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > to pewnie odpowie że nie popiera żadnej partii ,im przecież chodzi tylko o

    pewnie "KŻYŻ MJASTU" - zgodnei z tym co mieli na transparencie.