  • 11. Data: 2010-08-04 08:29:30
    Temat: Re: WSI24 - trzecia prawda , całą dobę
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-04 08:16, BaX pisze:

    > Ty masz ostatnio jakieś problemy z głową? To idz do psychiatry.

    Bax, nie masz nic do powiedzenia to się nie odzywaj
    bo to Ty robisz z siebie idiotę. Nie pierwszy raz zresztą.

    Jak dla mnie EOT bo to już wykroczyło w politykę
    Ja zacząłem temat o propagandzie, a nie polityce.

    Tomy M.

  • 12. Data: 2010-08-04 08:30:43
    Temat: Re: WSI24 - trzecia prawda , ca?? dob?
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-04 10:23, BaX pisze:

    > pewnie "K?Y? MJASTU" - zgodnei z tym co mieli na transparencie.

    Bax, stary usenetowiec jesteś a OE nie potrafisz ustawić?!
    Dupa jesteś a nie usenetowiec.

    Tomy M.

  • 13. Data: 2010-08-04 08:46:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Bax, nie masz nic do powiedzenia to się nie odzywaj
    > bo to Ty robisz z siebie idiotę. Nie pierwszy raz zresztą.

    No popatrz, co Twój linka ma wspólnego z tematem który zacząłeś
    http://www.tvp.pl/krakow/aktualnosci/spoleczne/w-imi
    e-wolnosci-nowa-huta-60-w-50-rocznice-obrony-krzyza/
    1678369

    Bredzisz jak zykle ostatnio

  • 14. Data: 2010-08-05 10:57:06
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Wed, 04 Aug 2010 00:15:13 +0200, Tomy M. <t...@a...com> wrote:

    > Ci też byli fanatyczną hołotą?
    > http://www.tvp.pl/krakow/aktualnosci/spoleczne/w-imi
    e-wolnosci-nowa-huta-60-w-50-rocznice-obrony-krzyza/
    1678369

    porownujac obecna "obrone" do tamtej obrony pokazujesz dobitnie swoj stan umyslowy

  • 15. Data: 2010-08-05 15:58:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Tomy M.* napisał(-a):

    > WSI24 : informacje o tym co działo się pod krzyżem.
    >
    > - W/g WSI24 to gapie chcieli sforsować barierki, bo przecież
    > obrońców krzyża było tylko kilka osób i stali pod krzyżem.

    Ktokolwiek to był to mam nadzieję, że barierki chciał sforsować w celu
    przeniesienia w godniejsze miejsce niż warszawski trotuar, gdzie byle
    kundel mógłby go sprofanować przez opróżnienie pęcherza, kiedy honorowym
    wartownikom zbrzydnie nieustanne warowanie. BTW, WSI raczył rozmontować
    jakiś czas temu pewien paranoik, który całkiem niedawno znalazł nowe
    pole do spełniania się. To tak a propos WSI(24)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2010-08-11 19:56:12
    Od: jasio <j...@w...pl>

    Tomy M. pisze:
    > WSI24 : informacje o tym co działo się pod krzyżem.
    >
    > - W/g WSI24 to gapie chcieli sforsować barierki, bo przecież
    > obrońców krzyża było tylko kilka osób i stali pod krzyżem.
    >
    > Tomy M.

    ty chyba stałeś razem z nimi i trzymałeś barierkę