  • 1. Data: 2012-11-12 12:09:46
    Temat: [WRO] Gdzie kupić akumulator?
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    Cześć.
    Wiem, że w sklepie, ale chodzi mi o sprawdzony punkt z dużym wyborem
    akumulatorów i z kumatym sprzedawcą, który doradzi, a nie zedrze.
    Potrzebny mi akumulator 100Ah do Merca W202.
    Może podzielicie się doświadczeniami z akumulatorami? Warto dopłacać do
    firmowych typu Varta czy LOXA itp. wynalazki wystarczą?
    'Pozdrawiam
    charwel

  • 2. Data: 2012-11-12 12:27:44
    Temat: Re: [WRO] Gdzie kupić akumulator?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-12 12:09, charwel (Oo)==::: pisze:
> [...]
    > Może podzielicie się doświadczeniami z akumulatorami? Warto dopłacać do
    > firmowych typu Varta czy LOXA itp. wynalazki wystarczą?

    Wg p.m.s.u powinieneś kupić... w markecie. Np. dlatego, że nie robią
    problemów z ew. wymianą gwarancyjną. A w sklepach próbują czasem zrzucić
    winę na użyszkodnika, by reklamację odrzucić.
    Ostatnio w Auchan widziałem sensowne ceny na aku marki Banner - to
    jakbyś nie chciał totalnego noname'a.
    Jeśli jednak się upierasz, to na Trzebnickiej masz trzy sklepy zaraz
    obok siebie. Przy skrzyżowaniu z Św.Wincentego.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-11-12 13:31:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup
    >Wg p.m.s.u powinieneś kupić... w markecie. Np. dlatego, że nie robią
    >problemów z ew. wymianą gwarancyjną. A w sklepach próbują czasem
    >zrzucić winę na użyszkodnika, by reklamację odrzucić.

    Z tym ze czasem sie nie oplaca :-)

    >Jeśli jednak się upierasz, to na Trzebnickiej masz trzy sklepy zaraz
    >obok siebie. Przy skrzyżowaniu z Św.Wincentego.

    Na allegro znajdziesz wiecej kontaktow. Pelno teraz takich sklepow. Np
    na Rybackiej ostatnio kupowalem.

    J.

  • 4. Data: 2012-11-12 13:34:25
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:k7qmfi$3o3$1@news.dialog.net.pl...
    > Ostatnio w Auchan widziałem sensowne ceny na aku marki Banner - to
    > jakbyś nie chciał totalnego noname'a.

    Miałem bannera i szczerze polecam, kręcił w najcięższe mrozy bez
    problemu, sprzedałem go razem z autem po trzech latach (nie wiem zatem
    ile jeszcze wytrwał).
    Ale wytrwał więcej od Varty, bo ta zdechła miesiąc po upływie gwarancji.
    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2012-11-12 13:38:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości
> [...]
    >zatem ile jeszcze wytrwał).
    >Ale wytrwał więcej od Varty, bo ta zdechła miesiąc po upływie

    Tylko wiesz - przez dwa lata to byle badziewie powinno krecic silnik
    zdrowo, chyba ze sie uparles np 3l diesla z 36Ah ..

    J.

  • 6. Data: 2012-11-12 13:42:02
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-11-12 12:09, charwel (Oo)==::: pisze:
    > Warto dopłacać do
    > firmowych typu Varta czy LOXA itp. wynalazki wystarczą?

    Z własnego doświadczenia powiem, że chyba nie warto.
    Zakupiłem kiedyś Vartę - pożyła parę lat (ze cztery?).
    Jak już ją zarżnąłem (kilka rozładowań do zera, po których już nie
    chciała współpracować) zakupiłem z przypadku baterię "marki" GoldMaster
    (musiałem wrócić do domu, a akurat taka - w miarę pasująca - była w
    sklepie). Przeżył ponad pięć lat pomimo kilku totalnych rozładowań - po
    kolejnym podczas dwutygodniowej przerwy wakacyjnej już nie dawał się
    naładować sensownie alternatorem, a że jestem leniwy, to nie chciało mi
    się nosić go do mieszkania, pożyczać prostownika itp. Ale jak już miałem
    więcej czasu na wybór, to kupiłem.. Yuasa ;)

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 7. Data: 2012-11-12 14:08:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Tylko wiesz - przez dwa lata to byle badziewie powinno krecic silnik
    > zdrowo, chyba ze sie uparles np 3l diesla z 36Ah ..

    Tak właśnie zachowała się varta, banner wytrzymał 3 lata, a dokładnie
    trzy lata i trzy miesiące. Varta działała 25 miesięcy.

    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2012-11-12 14:32:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    charwel (Oo)==::: nabazgrał(a):

> [...]
    > Może podzielicie się doświadczeniami z akumulatorami? Warto dopłacać do
    > firmowych typu Varta czy LOXA itp. wynalazki wystarczą?

    Ja 5 lat temu do V40 kupiłem feuwerta i o dziwo dalej kręci ... :)
    Teraz (tydzień temu) do drugiego auta kupiłem Bosch, ciekawe ile pochodzi.

  • 9. Data: 2012-11-12 15:12:09
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Tak właśnie zachowała się varta, banner wytrzymał 3 lata, a dokładnie trzy
    > lata i trzy miesiące. Varta działała 25 miesięcy.

    Przypomina mi się uwaga w kartach Mercedesów
    kod:

    672 - no Varta battery and Vredestein (Holland) tires

    Ale Holendrzy nie lubili Varty z zupełnie innych powodów.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 10. Data: 2012-11-12 17:29:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** charwel (Oo)==::: pisze tak:

    > Może podzielicie się doświadczeniami z akumulatorami?

    W kerfurze się przyczaj. Kupiłem Bosch S3 41Ah za ~120zł

    no i możesz jeszcze obejrzeć Topla oraz Banner (jeśli Ci się uda bo
    np u mnie na Syberii Bannerów nie ma)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87