  • Data: 2013-05-16 23:26:36
    Temat: Re: [WPS] drukarka przez WiFi z PC - JAK ???
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja mam brothera i niemam windowsa ale da się zrobić tak:
    Komputer jest podpięty do internetu. konfiguruje się go tak, aby ten
    internet udostępniał innym komputerom po wifi(na bank znajdziesz
    poradnik w googlach) Adresy przez dhcp, na próbę wpuszczaj wszystkich.
    Potem uruchamiasz drukarkę i powinna znaleźć sieć, spróbować się z nią
    połączyć. spróbuj drukować.
    Jak nie działa to napisz co nie działa
    jak działa to możesz ów "net" dla drukarki ograniczyć przez filtrowanie
    maca. W mojej drukarce w menu podaje się hasło sieci, wiec można
    wszystko zrobić bez podłączania kablem...
    ToMasz