eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[WP 8.1] wlaczanie WIFI tylko wtedy kiedy telefon jest ładowany › Re: [WP 8.1] wlaczanie WIFI tylko wtedy kiedy telefon jest ładowany
  • Data: 2015-04-08 13:39:55
    Temat: Re: [WP 8.1] wlaczanie WIFI tylko wtedy kiedy telefon jest ładowany
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Apr 2015 09:37:05 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja tam wychodze z zalozenia ze wifi na nasluchu malo pradu zjada i
    nie
    > ma sie co przejmowac. Myle sie ?

    Ja w ogóle nie rozumiem tego paranoicznego wyłączania peryferiów.
    Większą część czasu telefon jest ušpiony, przed uśpieniem cpu
    peryferia też są usypiane. Wyjątkiem są jedynie jakieś popsute
    aplikacje, które zakładają bez sensu wakelocki.
    Ja mam cały czas włączone wifi i nie mam problemu z baterią. Jeśli w
    trakcie wybudzenia (korzystania z tel) bateria szybko pada to znaczy,
    że albo za długouser korzysta z tel. co oznacza, że wybrany tandem
    tel+bateria nie jest dystosowany do potrzeb tego użytkownika.

    --
    Marek