  • Data: 2012-05-29 14:35:54
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:8wo62249fbke$.1fml9krl770mw$.dlg@40tude.net...

    > Ale to nadal nie wyczerpuje rynku telefonow :-)

    No inne to mają ładowanie przez USB, a więc taka ładowarka też im spasi.

    > No tak, to jest argument :-)

    Aż się boję co będzie w nowym iPhone - objętość obudowy się nie
    zmieni, więc większej baterii nie da się wsadzić... Cieżko będzie.
    Jednym z powodów dla którego nowoczesne smartfony mają
    większe ekrany jest pretekst aby zwiększyć objętość obudowy aby
    zmieścić większą baterię. Sztuką jest zrobić szybki i mały telefon.

    > O tym mnie nie musisz przekonywac,
    > Chinczycy mieli dobry pomysl, ale za mala sile przebicia :-)
    >
    > Tylko co - biegasz z jednym kabelkiem do ajfona, czy kupiles sobie kilka ?

    Mam tych kabelków od groma w domu.
    Dwa iPhone w rodzinie plus dwa iPady nano plus iPad shuffle.

    > P.S. ile kosztuje taki kabelek do iphone, i czy nie ma ladowarek z
    > kabelkami uproszczonymi ?

    Uproszczony w jakim sensie?
    A co do ceny - zależy gdzie popatrzysz... W sklepie Apple bardzo drogo.
    Ale: http://www.ebay.com/itm/320912732054

    > No chyba ze nokia :-)

    Trzeba sprawdzić czy w przypadku Lumnia 900 się już nauczyli czy
    wciąż robią stare błędy.

    > A mam ?

    Mnie się pytasz czy Ty masz?

    > A mozesz sobie obejrzec pliki udostepnione przez domowy komputer ?
    > Windows, Mac ? Wydrukowac cos na drukarce z telefonu ?
    > A w druga strone - zobaczyc w "otoczeniu sieciowym" zasoby telefonu ?

    Trzeba mieć dodatkowy soft na telefonie, np. FTP serwer itp.

    > Itunes dziala przez wifi ?

    Działa.

    > I mam na mysli cos dostarczane przez producenta w komplecie, a nie jakies
    > "moge sobie zainstalowac FTP-server i FTP-commander"
    >
    > Bo ja ze swojego starego SE to moge nawet sterowac odtwarzaczem na
    > komputerze ... ale to przez BT :-)

    No super. A co poza tym możesz z tym SE zrobić w porównaniu do smartfona??
    :-)