  • Data: 2012-05-19 22:50:15
    Temat: Re: WM & Android - przypomnienia oparte o lokalizację
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-19 22:40, Pszemol wrote:
> [...]
    eminders-2011-10#.T7eZIsXrlEI

    > Zauważ, że w tym przykładzie masz wprowadzanie dwu rzeczy naraz.
    > Oprócz właściwego przypomnienia wprowadzasz też nowy kontakt.
    >
    > W przypadku ustawiania przypomnienia przy posiadanym już kontakcie
    > procedura jest dużo prostsza i nie wiem jak można to "uprościć".
    >
    > Czy możesz coś zaproponować w sprawie uproszczenia? :-)

    1. Po prostu wpisac adres w odpowiednim polu z opcjonalnym promieniem
    wlaczenia alarmu.
    2. Wskazac na mapie, ktora wywolalbym z okna ustawienia remindera.

    Z tego co zrozumialem pobieznie przegladajac zamieszczony wczesniej
    artykul, zeby dodac przypomnienie z lokalizacja, musze wczensiej
    stworzyc kontakt z lokalizacja. Czy tak jest faktycznie?