  • Data: 2012-11-08 07:28:53
    Temat: Re: WIWA HD50 OUT
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-07 18:25, Krycha_net pisze:
    > Przetestowałam w/w antenę od strony kuchni, gdzie mam sygnał z kierunku
    > Chrzelic i okazało się, że WIWA 50 nie odbiera sygnału
    > Natomiast taka antena pokojowa ze wzmacniaczem, sprzed 20 lat,
    > wystawiona za okno odebrała 15 stacji TV.
    > https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/A
    nteny_TV02#5808112071505158514

    > nawet taka antena (bez wzmacniacza)okazała się lepsza w odbieraniu sygnału
    > https://picasaweb.google.com/110636404017483245604/A
    nteny_TV02#5808112088226535330

> [...]
    > Jakim cudem powstało takie badziewie? Albo może coś jest uszkodzone?
    > Może te plastiki czerwone na bokach trzeba zdjąć, instrukcja nie
    > wspomina o tym.
    > Na razie złożę ją i schowam do pudełka.
    >
    > Z drugiej strony budynku, gdzie jest duży pokój, pochodziłam z anteną
    > siatkową i znalazłam takie miejsce, gdzie jest w miarę sygnał TV.
    > Nie jest on silny, bo z piętnastu stacji w siedmiu pojawiały się
    > zakłócenia uniemożliwiające oglądanie, np TVP1, TVP2, TVP INFO Opole,
    > czyli ważne dla mnie.
    > Po "przepuszczeniu" sygnału TV przez wideo sytuacja poprawiła się

    sygnał masz mocny i przy zastosowaniu dodatkowego wzmacniacza w antenie,
    jest za duży. dlatego polepszyło się gdy dodatkowe urządzenie
    go stłumiło.
    nie wiem, o jakich czerwonych plastikach piszesz, ale ja bym kupił
    do niej sam symetryzator i zamontował ją na zewnątrz. będzie ok.

    > Natomiast jest jedna rzecz, która mnie martwi,
    > obraz cyfrowy jest szarawy, widać kolory: zółty, zielony, fiolet
    > a reszta to szarości. Nie znalazłam funkcji, która pozwala na regulację
    > kolorów.
    > Co mogę zrobić w tej sytuacji, aby poprawić kolory?

    przełącz dekoder w tryb rgb

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux