  • Data: 2012-11-09 20:48:29
    Temat: Re: WIWA HD50 OUT
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krycha_net napisał:
    > wyjście wideo RGB

    No to powinno ładnie działać, o ile TV ma wejście RGB. Ale nawet jeśli
    nie ma, powinno być ładnie kolorowo.

    > Podłączyłam do SCART'a moje wideo - i obraz wodziany przez wideo ma
    > kolory dobre,

    Może jednak tej Wiwie coś dolega.

    > Raczej wyszło na to, że jeden z TV był "szybszy" od drugiego.

    Tak właśnie jest.
    Kiedyś w żartach mówiono, że opóźnienie wynikające z przetwarzania
    cyfrowego jest tak duże, że odbiorca "analogowy" w trakcie meczu
    zadzwoni do kolegi że jest gol, a ten jeszcze nie będzie go widział ;-)

    Co ciekawe, kiedyś porównywałem odbiór analogowy naziemny z cyfrowym
    naziemnym i satelitarnym. Paradoksalnie najpóźniej był cyfrowy naziemny,
    mimo że w przypadku TV satelitarnej sygnał musi przebyć dużo dalszą drogę.