eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWFM Osa - wymiary.Re: WFM Osa - wymiary.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: "ErgoSum" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <ifgief$hcc$1@news.onet.pl> <4d1c50e7$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifhlcp$5en$1@news.onet.pl> <4d1c730d$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifiv4a$gsp$1@news.onet.pl> <4d1d103f$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifk7d5$im1$1@news.onet.pl> <ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl>
    <ifr2g1$n01$1@node1.news.atman.pl> <ifte2l$s8m$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: WFM Osa - wymiary.
    Date: Tue, 4 Jan 2011 13:59:43 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 110103-1, 2011-01-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 39
    Message-ID: <4d2319cf$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.50.174
    X-Trace: 1294145999 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2438 80.55.50.174:61811
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634353
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ifte2l$s8m$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-01-03 00:35, Jackare pisze:
    >> Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl...
    >>>
    >
    > Mnie zawsze zastanawialo co mieli w glowach tworcy OSY mocujac silnik w
    > ramie w takiej pozycji:

    nic, tylko komuna-kasa, komuna-kasa, itd... Takie byly realia.

    Mieli taki silnik, nie mieli kasy na nowy, a KC zgodzilo sie na produkcje
    nowego skutera. Robili z tego co mieli.
    Takie ulozenie wymagalo tego finezyjnego rozwiazania przeniesienia momentu
    lancuchem z dzwigni rozrusznika (btw dlatego wlasnie pierwsze prototypy nie
    mialy rozrusznika noznego tylko dluga dzwignie uruchamiana reka) na walek. Z
    reszta to spotykane tez w innych skuterach - peugeot 157B. Ten silnik ktory
    pokazujesz na fot to pierwsza wersja - 150cm3. To dosc krotka seria ktora ze
    wzgledu na to miala problemy z chlodzeniem (a czesc produkcji PRL
    eksportowal nawet do Indii), dlatego pozniejsze 175 wyposazyli w wymuszony
    obieg chlodzenia i wentylator.
    >
    > http://www.polskiemotocykle.mik.pl/galerie/gal_m50/m
    50-09.jpg
    >
    > http://www.polskiemotocykle.mik.pl/galerie/gal_m50/m
    50-05.jpg
    >
    > Obawiam sie iz zaden "normalny" silnik wspolczesny nie da rady tak
    > dzialac. Dwusow z racji smarowania skrzyni biegow i pozycji gaznika,
    > czterosow z oczywistych wzgledow.

    zgadza sie. Dlatego wlasnie jedna ze zmian w silniku w Osie wzgl WFM to
    lancuch sprzeglowy ktory dodatkowo mial zadanie rozprowadzania oleju po
    calej skrzyni

    erg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: