-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
x02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: "ErgoSum" <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
References: <ifgief$hcc$1@news.onet.pl> <4d1c50e7$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
<ifhlcp$5en$1@news.onet.pl> <4d1c730d$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
<ifiv4a$gsp$1@news.onet.pl> <4d1d103f$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
<ifk7d5$im1$1@news.onet.pl> <ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl>
<ifr2g1$n01$1@node1.news.atman.pl> <ifte2l$s8m$1@news.onet.pl>
Subject: Re: WFM Osa - wymiary.
Date: Tue, 4 Jan 2011 13:59:43 +0100
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-Antivirus: avast! (VPS 110103-1, 2011-01-03), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 39
Message-ID: <4d2319cf$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.50.174
X-Trace: 1294145999 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2438 80.55.50.174:61811
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634353
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
news:ifte2l$s8m$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-01-03 00:35, Jackare pisze:
>> Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl...
>>>
>
> Mnie zawsze zastanawialo co mieli w glowach tworcy OSY mocujac silnik w
> ramie w takiej pozycji:
nic, tylko komuna-kasa, komuna-kasa, itd... Takie byly realia.
Mieli taki silnik, nie mieli kasy na nowy, a KC zgodzilo sie na produkcje
nowego skutera. Robili z tego co mieli.
Takie ulozenie wymagalo tego finezyjnego rozwiazania przeniesienia momentu
lancuchem z dzwigni rozrusznika (btw dlatego wlasnie pierwsze prototypy nie
mialy rozrusznika noznego tylko dluga dzwignie uruchamiana reka) na walek. Z
reszta to spotykane tez w innych skuterach - peugeot 157B. Ten silnik ktory
pokazujesz na fot to pierwsza wersja - 150cm3. To dosc krotka seria ktora ze
wzgledu na to miala problemy z chlodzeniem (a czesc produkcji PRL
eksportowal nawet do Indii), dlatego pozniejsze 175 wyposazyli w wymuszony
obieg chlodzenia i wentylator.
>
> http://www.polskiemotocykle.mik.pl/galerie/gal_m50/m
50-09.jpg
>
> http://www.polskiemotocykle.mik.pl/galerie/gal_m50/m
50-05.jpg
>
> Obawiam sie iz zaden "normalny" silnik wspolczesny nie da rady tak
> dzialac. Dwusow z racji smarowania skrzyni biegow i pozycji gaznika,
> czterosow z oczywistych wzgledow.
zgadza sie. Dlatego wlasnie jedna ze zmian w silniku w Osie wzgl WFM to
lancuch sprzeglowy ktory dodatkowo mial zadanie rozprowadzania oleju po
calej skrzyni
erg
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?