eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWFM Osa - wymiary.Re: WFM Osa - wymiary.
  • Data: 2011-01-03 22:53:39
    Temat: Re: WFM Osa - wymiary.
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 22:51:58 +0100 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    > W dniu 2011-01-03 22:43, masti pisze:
    >> Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 22:11:02 +0100 osobnik zwany Kuczu
    >> wystukał:
    >>
    >>> W dniu 2011-01-03 00:35, Jackare pisze:
    >>>> Użytkownik "magnes"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>>> news:ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl...
    >>>>>
    >>>>> Użytkownik "magnes"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    >>>>>> Mam w garazu dosc ciekawy silnik, a na oku zlom ktory kiedys byl
    >>>>>> Osa i zastanawiam sie, czy to sie da razem pozenic...
    >>>>>
    >>>>> "Czy sie da" no i czy warto, bo raczej zawsze bylem zwolennikiem
    >>>>> odbudowy zabytkow, niz przerabiania ich
    >>>>>
    >>>>>
    >>>> Możesz napisać jaki to silnik ? Czy warto, to możemy się tu wspólnie
    >>>> zastanowić bo z racji tego że uchwyty silnika w osie są mocowane na
    >>>> śrubach - jest wiele możliwości które niekoniecznie muszą się
    >>>> skonczyć jakimiś nieodwracalnymi przeróbkami.
    >>>
    >>> Mnie zawsze zastanawialo co mieli w glowach tworcy OSY mocujac silnik
    >>> w ramie w takiej pozycji:
    >>>
    >>> http://www.polskiemotocykle.mik.pl/galerie/gal_m50/m
    50-09.jpg
    >>>
    >>> http://www.polskiemotocykle.mik.pl/galerie/gal_m50/m
    50-05.jpg
    >>>
    >>> Obawiam sie iz zaden "normalny" silnik wspolczesny nie da rady tak
    >>> dzialac. Dwusow z racji smarowania skrzyni biegow i pozycji gaznika,
    >>> czterosow z oczywistych wzgledow.
    >>
    >> a co jest nienormalnego w tym silniku poza pozycją? bo IMHO nie ma
    >> żadnych cudów tylko jest ułozony tak jak jest.
    >
    > Normalny silnik, nienormalna pozycja. Oczywiscie nienormalna dla
    > normalnych silnikow :) We wspolczesnym dwusuwie wywali olej ze skrzyni
    > biegow, w czterosuwie doprowadzi do jego zatarcia, co nastapi zanim
    > padna niesmarowane lozyska skrzyni biegow.

    skoro normalny, to czemu ma w obecnych normalnych coś wywalić?
    czym się ten silnik różni od współczesnych mu poza mocowaniem?
    Bo IMHO niczym. I czemu wtedy nie wywalało a teraz ma? a moze tote obecne
    są do dupy?


    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: