eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleWFM Osa - wymiary.Re: WFM Osa - wymiary.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: WFM Osa - wymiary.
    Date: Mon, 03 Jan 2011 22:51:58 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 46
    Message-ID: <iftgfb$3l9$3@news.onet.pl>
    References: <ifgief$hcc$1@news.onet.pl> <4d1c50e7$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifhlcp$5en$1@news.onet.pl> <4d1c730d$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifiv4a$gsp$1@news.onet.pl> <4d1d103f$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    <ifk7d5$im1$1@news.onet.pl> <ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl>
    <ifr2g1$n01$1@node1.news.atman.pl> <ifte2l$s8m$1@news.onet.pl>
    <iftfu0$a4c$28@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160178246.slubice.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1294091563 3753 95.160.178.246 (3 Jan 2011 21:52:43 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Jan 2011 21:52:43 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iftfu0$a4c$28@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634294
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-03 22:43, masti pisze:
    > Dnia pięknego Mon, 03 Jan 2011 22:11:02 +0100 osobnik zwany Kuczu
    > wystukał:
    >
    >> W dniu 2011-01-03 00:35, Jackare pisze:
    >>> Użytkownik "magnes"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> news:ifk7v6$kh9$1@news.onet.pl...
    >>>>
    >>>> Użytkownik "magnes"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    >>>>> Mam w garazu dosc ciekawy silnik, a na oku zlom ktory kiedys byl Osa
    >>>>> i zastanawiam sie, czy to sie da razem pozenic...
    >>>>
    >>>> "Czy sie da" no i czy warto, bo raczej zawsze bylem zwolennikiem
    >>>> odbudowy zabytkow, niz przerabiania ich
    >>>>
    >>>>
    >>> Możesz napisać jaki to silnik ? Czy warto, to możemy się tu wspólnie
    >>> zastanowić bo z racji tego że uchwyty silnika w osie są mocowane na
    >>> śrubach - jest wiele możliwości które niekoniecznie muszą się skonczyć
    >>> jakimiś nieodwracalnymi przeróbkami.
    >>
    >> Mnie zawsze zastanawialo co mieli w glowach tworcy OSY mocujac silnik w
    >> ramie w takiej pozycji:
    >>
    >> http://www.polskiemotocykle.mik.pl/galerie/gal_m50/m
    50-09.jpg
    >>
    >> http://www.polskiemotocykle.mik.pl/galerie/gal_m50/m
    50-05.jpg
    >>
    >> Obawiam sie iz zaden "normalny" silnik wspolczesny nie da rady tak
    >> dzialac. Dwusow z racji smarowania skrzyni biegow i pozycji gaznika,
    >> czterosow z oczywistych wzgledow.
    >
    > a co jest nienormalnego w tym silniku poza pozycją?
    > bo IMHO nie ma żadnych cudów tylko jest ułozony tak jak jest.

    Normalny silnik, nienormalna pozycja. Oczywiscie nienormalna dla
    normalnych silnikow :) We wspolczesnym dwusuwie wywali olej ze skrzyni
    biegow, w czterosuwie doprowadzi do jego zatarcia, co nastapi zanim
    padna niesmarowane lozyska skrzyni biegow.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: